Prügiveoki alla jäänud jalakäija hukkus ({{commentsTotal}})

{{1460371691000 | amCalendar}}

Tallinnas juhtus täna pärast keskpäeva traagiline liiklusõnnetus, milles hukkus jalakäija.

Politsei sai teate õnnetusest Sõle 75 juures kell 13.05, kui prügiveok tagurdas otsa jalakäijale, ütles politsei pressiesindaja Marie Aava ERR.ee-le.

Põhja prefektuuri operatiivjuhi Valter Pärna sõnul on tegu järjekordse traagilise liiklusõnnetusega, kus sõiduki juht ei veendunud enne manöövrit piisavalt selle ohutuses. "Kahjuks ei ole see üksikjuhtum - kaheksast tänavu hukkunud jalakäijast kolm jäid just tagurdava sõiduki alla," rääkis Pärn.

Prügiautot juhtinud 56-aastane mees oli kaine ja omas juhtimisõigust, vahendas "Aktuaalne kaamera".

"Tegemist oli kindlasti kahepoolse tähelepanematusega. /.../ Autojuht on ka praegu ehmatanud olekus, nii et kui ta suudab meile anda selgemaid ütlusi, siis temaga vesteldakse täiendavalt. Praegu on saadud tema käest esmased ütlused. Eks siis menetluse käigus tuvastatakse, kuidas need asjad siin juhtusid," rääkis Pärn.

Juht peab alati veenduma, et tema manööver on turvaline. "Kõik sõidukijuhid peavad arvestama sellega, et igal ajahetkel ning eriti just õuealadel võib teele astuda mõni jalakäija, kes jääb auto erinevate nurkade varjus märkamatuks. Eriti tagurdades tuleb olla tähelepanelik, sest jalakäija ei pruugi aru saada juhi kavatsusest hakata tagurdama."

Samas tõdeb Pärn, et isegi kui jalakäija liikleb õuealal, peab ta veenduma, et seal liiklevate sõidukite juhid on teda märganud. "Liiklus on ohutu, kui kõik liiklejad üksteisega arvestavad ning veenduvad, et nende kavatsustest on ka teised aru saanud. Suuremõõtmeliste sõidukite puhul, nagu seda on prügiautod, veoautod, bussid, traktorid jms, peab iga jalakäija arvestama, et juhi vaateväli võib olla oluliselt piiratud, eriti tagurdamisel," lisas Pärn.

Juhtunu osas on alustatud kriminaalmenetlust, mida juhib Põhja ringkonnaprokuratuur ja viib läbi Põhja prefektuur.

Sel aastal on jalakäija osalusel üle Eesti juhtunud ligi sada liiklusõnnetust, milles on viga saanud 90 ja elu kaotanud kaheksa jalakäijat. Täna hukkus õnnetuses 61-aastane naine.

Toimetaja: Marek Kuul



Maavärina purustused Mexico Citys.

Maa aeglustumine toob suuri maavärinaid

Ameerika teadlased väidavad, et tuleval aastal võib maailmas tulla tavapärasest rohkem suuri maavärinaid, sest maakera pöörlemine on aeglustunud. Roger Bilham Colorado ülikoolist ja Rebecca Bendick Montana ülikoolist analüüsisid kõiki maavärinaid, mis on toimunud alates aastast 1900 ja mille magnituud on olnud üle seitsme.

Kadrioru mesitarudest võetakse mett

Uuring: mida sisaldab Kadrioru roosiaia mesi?

Võiks arvata, et linnakeskkonnas on saaste suurem kui maal ning saasteained võivad sattuda ka linnas kogutud metesse. Tallinna ülikoolis tehtud meeanalüüsi tulemused näitavad aga sootuks muud.

Marine Le Pen 7. mail valimiskaotuse järel kõnet pidamas.

Aro Velmet. Kas kahekümnes sajand oli viga?

Žanr, milles tavaliselt jutustatakse Euroopa lähiajalugu, on apokalüpsis. Katastroof, millele järgneb puhastumine ning „uus taevas ja uus maa“. Suure majandussurutise ja Teise maailmasõja õudustest tulid eurooplased välja veendumusega, et millelgi sellisel ei tohi kunagi lasta korduda

ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: