Kriitikute hinnangul muutub Reidi tee ehitusega juurdepääs Russalkale tülikamaks ({{commentsTotal}})

Sügisel alustatakse Tallinnas tee-ehitust Russalka monumendi juurest Vanasadamani. Kriitikud leiavad, et Reidi tee puhul on kaks sõidurada mõlemas suunas liiga palju ning juurdepääs Russalkale muutub tülikamaks.

Uus tee kulgeb Vanasadamast Russalkani piki mereäärt. See peab vähendama sadamast tulevat autode voogu Narva maanteel, vahendas "Aktuaalne kaamera".

Uus tee muudab mereäärt.Russalka ja sadama vahelise ala sadamapoolses otsas laiub praegu tühermaa. Seal asub vana lõbustuspargi plats ning sinna ehitatakse Tivoli uut elurajooni.

Veel hullem näeb välja Tivolist mere poole jääv endise sõjaväeosa territoorium, mille varemete vahel vedeleb ehitusprügi. Seal laiuvale tühermaale on plaanitud parkla ja sinna kolib D-terminali sissemeldimispääsla.

Mereäär peaks avatama linlastele ning peaaegu 2,5 kilomeetri pikkuse neljarajalise sõidutee ääres on ka kergliiklusteed. Ajaloolisi kohti ilmestavad infotabelid.

Kriitikud leiavad, et praegune lahendus on parem kui eelmised, mis nägi ette kolm sõidusuunda mõlemas suunas praeguse kahe asemel.

Kuid nende arvates arvestab Tallinn ikka veel teid planeerides rohkem autojuhtide kui värskes õhus liiklejatega.

"Jalakäijate ühendus ei ole väga sujuv. Näiteks ei pääse sealt Kadrioru peateljelt lossi juurest Russalkani - kus telg ristub, ei ole jalakäijate ühendust," rääkis Eesti arhitektide liidu president Katrin Koov.

"Seal on nii head kui ka halba. Muret teeb see, et mulle tundub, et me näeme Tallinna tulevikku kui autolinna tulevikku. Me rajame juurde mitu rida, et Viimsi poolt saaks tulla veel enam autosid peale kesklinna," kommenteeris poliitik Yoko Alender.

Tallinlase Teele Pehki sõnul tahavad inimesed, et mereäär oleks valdavalt ratturitele ja kõndijatele ning ühistranspordiga lihtsalt ligipääsetav.

Linn ütleb omalt poolt, et nemad on niigi sõiduteid ahendanud ja rohkem ei saa.

"Brutopinda sellesse piirkonda on umbes 500 000 ruutmeetrit. - kordades rohkem Porto Franco alast. Seda liiklust sisse ja välja on vaja juhtida. Seda mahtu tekib sinna suurel määral," ütles Tallinna kommunaalameti juhataja asetäitja Reio Vesiallik.

Linnaplaneerijad ja vabas õhus liiklejad vaidlevad edasi. Liiklusuurijad väidavad, et kui ehitada autotee, tuleb juurde autosid, kui aga kergliiklustee, siis jalakäijaid ja väntajaid.

Tee valmib järgmise aasta lõpus.

Toimetaja: Merili Nael



{{c.alias}}
{{c.createdMoment}}
{{c.body}}
{{cc.alias}}
{{cc.createdMoment}}
+{{cc.replyToName}} {{cc.body}}
Kommentaare ei ole.
Oled sisseloginud kui {{user.alias}}. Logi välja
Sisselogimine ebaõnnestus.

Pole veel kasutajat/unustasid salasõna

Nimi võib olla kuni 32 tähemärki pikk
Kommentaar võib olla kuni 600 tähemärki pikk
{{comment.captcha.word.answer}}

www.err.ee

Merejääl sündivad hülgepojad on südikamad

Nii viiger- kui hallhülged eelistaksid järgmise põlvkonna ilmale tuua jää peal. Viigerhülge jaoks on pehme talv teravam probleem, hallhülged saavad poegida ka maismaal, kuid seal sirgunud isendid on merejääl kasvanud liigikaaslastest nõrgemad.

Vikerraadio 50
Üleskutse: joonistame Vikerraadio maailmakaardi

Vikerraadio tähistab 3. aprillil 50. sünnipäeva. Suurte pidustuste saatel tahab raadio panna maailmakaardile enda fännid. Selleks oodatakse tervitusi kogu maailmast tekstis, videos või fotos aadressile viker@err.ee.

BLOGI
Paastupäevik | kirjutab Allan: patuga pooleks paastudes

Novaatori paastueksperiment on jõudnud 22. päevani. Selles paastupäeviku sissekandes jagab katsealune Allan oma viimase kahe nädala paastukogemust, mis tema hinnangul on olnud äärmiselt valgustav ning kogemuste rohke.

BLOGI
Ela kaasa! Kukerpillid otsivad kolme nädala jooksul Ameerikast oma juuri

Aprilli alguses tähistab ansambel Kukerpillid 45. sünnipäeva ning selleks puhuks võtavad nad ette kolmenädalase reisi Ameerikasse, et uurida cajun-muusika juuri. Menu hoiab õpperetkel pidevalt silma peal ning vahendab videosid, pilte ja reisiteekonda.

ETV OTSE
Viipekeelsed uudised