Pärnu kesklinna uue kai rajamine on võtnud planeeritust kauem aega ({{commentsTotal}})

Mullu suvel Pärnu kesklinna vana kai asemele uut kaid rajama hakanud Pärnu Sadam tunnistab, et tööd on võtnud planeeritust kauem aega. Samas loodetakse esimene kruiisilaev vastu võtta siiski tuleva aasta suvel.

Täna oli kaiehitusel seisak, kuid võrreldes eelmise suvega, mil töödega algust tehti, on palju muutunud. Suuremahulised mullatööd on tehtud ja nüüd käib sulundseina paigaldamine, mis võtab Pärnu Sadama nõukogu liikme Kaspar Koka sõnul palju aega, vahendas "Aktuaalne kaamera".

"Ma ikkagi usun ja loodan, et kui siin ilma suuremate katkestusteta töö jätkub, siis me saame enne sügistorme sulundseina paigaldatud. Eelmisel suvel oli siin lõhkemata miine ja muud sellist, aga põhiline ootamatus on olnud see, et see sulundseina paigaldamine on kulgenud oodatust aeglasemalt," rääkis Kokk.

Koka sõnul ei taha ta mõeldagi, et töödega sügiseks valmis ei saada, sest järgmisel suvel on kai äärde saabumas kruiisilaev Serenissima. Pealegi on alles kevad ja terve suvi ees. Küll aga teeb tööde venimine asja kokkuvõttes kallimaks.

"Täiendav kulu ei ole nii suur. Suuremahulised pinnasetööd said eelmisel suvel nii siin kai ääres kui ka sadama kanalis ja akvatooriumis tervikuna tehtud," kinnitas Kokk.

Serenissima kodulehel seisab, et 2017. aasta suvel ristluslaevaga Pärnusse saabunuile pakutakse bussireisi Viljandisse. Pärnu linnavalitsus aga ei tea, miks külalised suvepealinnast kohe ära viiakse.

"Maaklerfirma, kes vahendab neid sõite, otsustas teha väljasõidu Viljandisse. See ei tähenda, et nad Pärnusse ei jõua. Pärnu sadamas nad silduvad, Pärnut nad näevad ja tegelikult ei lähe ka kõik kruiisituristid väljasõitudele. Kruiisituristide kõige suurem väärtus on siiski see, et nad avastavad sihtkohti ja tulevad siia tagasi ilma laevata ja pikemaks ajaks ja ööbivad meie juures," rääkis linnavalitsuse arenguteenistuse juhataja Anneli Lepp.

Viljandi linnavalitsuse avalike suhete spetsialist Johan-Kristjan Konovalov ütles, et Viljandi pole selleks, et kruiisituristid nende linna jõuaks, mingeid kokkuleppeid sõlminud, küll aga on oma linna kõikjal ja järjepidevalt tutvustatud ja see kannab vilja.

Toimetaja: Merili Nael



Maavärina purustused Mexico Citys.

Maa aeglustumine toob suuri maavärinaid

Ameerika teadlased väidavad, et tuleval aastal võib maailmas tulla tavapärasest rohkem suuri maavärinaid, sest maakera pöörlemine on aeglustunud. Roger Bilham Colorado ülikoolist ja Rebecca Bendick Montana ülikoolist analüüsisid kõiki maavärinaid, mis on toimunud alates aastast 1900 ja mille magnituud on olnud üle seitsme.

Kadrioru mesitarudest võetakse mett

Uuring: mida sisaldab Kadrioru roosiaia mesi?

Võiks arvata, et linnakeskkonnas on saaste suurem kui maal ning saasteained võivad sattuda ka linnas kogutud metesse. Tallinna ülikoolis tehtud meeanalüüsi tulemused näitavad aga sootuks muud.

Marine Le Pen 7. mail valimiskaotuse järel kõnet pidamas.

Aro Velmet. Kas kahekümnes sajand oli viga?

Žanr, milles tavaliselt jutustatakse Euroopa lähiajalugu, on apokalüpsis. Katastroof, millele järgneb puhastumine ning „uus taevas ja uus maa“. Suure majandussurutise ja Teise maailmasõja õudustest tulid eurooplased välja veendumusega, et millelgi sellisel ei tohi kunagi lasta korduda

ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: