Tarbijakaitseamet: kauplejad peavad teenindama cherry.ee vautšeri ostnud tarbijaid ({{commentsTotal}})

{{1464364585000 | amCalendar}}

Tarbija õigus cherry.ee keskkonna vahendusel ostetud kaubale või teenusele algab pärast Cherry Mediale tasumist. Seega ei ole kauplejatel õigus keelduda cherry.ee vautšeriga tarbijate teenindamisest, kinnitas tarbijakaitseamet pärast Cherry Media OÜ teenusepakkuja tüüplepingu vormi ülevaatamist. Seega ei ole kauplejatel õigus keelduda cherry.ee vautšeriga tarbijate teenindamisest.

Lepingu kohaselt loetakse kauba või teenuse müügileping sõlmituks tarbija ja lõppteenuse pakkuja vahel. Tarbijale väljastatav kinnitus ehk vautšer tagab tarbijale õiguse kauba või teenuse saamiseks. Teenusepakkuja Cherry Media ei ole müügilepingu õigussuhte osaline ning ei vastuta lõpptarbija ees kohustuste täitmise eest. Cherry Media põhikohustus juriidiliste isikutega sõlmitavas lepingus on tehingu sõlmimise vahendamine.

Tarbijakaitseamet soovitab kõikidel Cherry Mediaga teenuselepingu sõlminud ettevõtjatel oma leping üle vaadata enne, kui tarbijale antakse vastus küsimusele, kas vautšer kehtib. Ametile laekunud info alusel ei saa kauplejad keelduda tarbijale teenuse pakkumisest väitega, et Cherry Media ei ole nende ees lepingulisi kohustusi täitnud. Tarbijakaitseamet saadab sellekohase teavituse ka kõikidele Cherry Media partneritele.

Tarbijad, kes maksid kauba või teenuse eest krediitkaardiga, võivad makse tagasikutsumiseks pöörduda panga poole.

Pakettreisilepingust tulenevad kohustused tarbijate ees tuleb täita vautšerile märgitud vastutaval reisikorraldajal

Cherry Media OÜ on vahendanud kolme reisikorraldaja – Wow Travel (Saksamaa), InterLux (Läti) ja Mainedd (Eesti) – pakettreise. Tarbijakaitseamet tutvus Cherry Media ja tegelike reisikorraldajate vahel sõlmitud käsunduslepingute sisuga ning leidis, et kui reisijal on sõlmitud pakettreisileping ning tal on kehtiv broneering, siis on reisija ees vastutav tegelik reisikorraldaja.

Muu hulgas ka siis, kui Cherry Media ei ole kokkulepitud ajal või tingimustel reisitasusid reisikorraldajale edasi kandnud. Cherry Media maksejõuetus ei mõjuta tarbija ja reisikorraldaja vahel sõlmitud lepingu kehtivust.

Seega puudub reisikorraldajal õigus keelduda reisijate pakettreisile lubamisest ja nende teenindamisest vautšeril märgitud teenuse osas.

Oma nõude saab reisikorraldaja Cherry Media vastu hiljem esitada reisiettevõtja pankrotimenetluses, kuid kohustused tarbija ees tuleb täita vautšerile märgitud vastutaval reisikorraldajal.

Toimetaja: Merit Maarits



Hääletuskaardid.Hääletuskaardid.
AfD delegaadid lükkasid parteijuhi muudatusettepanekud tagasi

Saksa immigratsioonivastase erakonna AfD (Alternatiiv Saksamaale) juhile sai laupäeval osaks alandav lüüasaamine, kui parteikongressile kogunenud delegaadid lükkasid tagasi tema programmimuudatused.

BLOGI
Allan RajaveeAllan Rajavee
Kokkuvõtvalt paastust | Kirjutab Allan: mida õppisin?

“Kristus on üles tõusnud”, “Ta on tõesti üles tõusnud” - need kaks lauset märgivad suure paastu lõppu. Kuna ma pole õigeusklik, pole ma kunagi soovinud seda kogemuseksperimenti sisuda õigeusu religioossete tavadega. Siiski olid need sõnad suur kergendus. Nüüd, nädal pärast paastu lõppu, on aeg vaadata tagasi 40 päevale ja jagade teiega saadud õppetunde.