EST-brändi autor: brändi läheb vaja siis, kui jutt läheb raha peale ({{commentsTotal}})

Eestis soojalt vastu võetud EST-brändi autor Eindhoveni linna brändistrateeg Peter Kentie ütles, et tema poolt pakutud idee abil saaks Eesti tutvustada enda kõige tähelepanuväärsemaid külgi ja jahmatavaid lahendusi, mis näiteks hollandlastes on palju huvi tekitanud.

Peter Kentie tunnistas "Terevisioonis", et EST-brändi idee nii soe vastuvõtt üllatas teda. "Peamine on see, et inimesed võtaksid idee hästi vastu, tunnetaksid, et see neile tõesti sobib," leidis Hollandi brändistrateeg.

Tema sõnul huvitutakse Hollandis Eestist, sest siin on ebatavalised mõtteviisid ja positiivselt jahmatavad lahendused. "Ka minust sai e-kodanik ning Hollandis tekitas see idee olla ühe riigi e-kodanik väga palju huvi," märkis Kentie.

Tänaseks viis aastat Eindhoveni linna mainekujundusega tegelenud Kantie sõnul soovis ta välja pakutud brändiideega teha Eesti maailmakuulsaks, kuid selle saavutamiseks on vaja ühte keskset ja siduvat ideed. "Sõna EST on väga lihtne, kuid samas väga tõhus viis, kuidas inimestele seda lugu edasi rääkida," selgitas Kentie.

Ta lisas, et bränd EST peaks tutvustama Eesti kõige erilisemaid ja märkimisväärsemaid omadusi ning nähtusi. "Kõik maailmas ei pruugi teada Eesti lugu ning sümboleid selle taga. Sel juhul on hea, kui riigil on olemas mingi bränd või visuaal, mis ütleb, kes te olete, ning teeb seda järjepidevalt," toonitas Kentie.

Samuti on tema sõnul bränd ka majanduslikult kasulik, sest ka näiteks Eindhoveni bränd loodi eelkõige majanduslikku kasu silmas pidades. "Põhimõtteliselt võib öelda jah, et brändi on vaja siis, kui jutt läheb rahale, sest viimasega saab tõsta majanduse konkurentsivõimet ning luua uusi töökohti," sõnas Kentie.

Toimetaja: Allan Rajavee



Internet sööb ajalehtede reklaamikäivet.Internet sööb ajalehtede reklaamikäivet.
Muutused reklaamiturul: internet tegi esmakordselt ajalehtedele ära

Eesti reklaamiturg oli 2016. aastal käibelt võrreldav aasta varasemaga, kasvades 1,6 protsenti. Muutused toimusid aga struktuurselt - interneti reklaamimahtude käive ja osakaal seljatasid esmakordselt ajalehed, selgub uuringufirma Kantar Emor andmetest.

Pikk järjekord PPA Tartu büroos.Pikk järjekord PPA Tartu büroos.
ID-kaardi sertifikaatide uuendamine on toonud kaasa pikad järjekorrad

1. juuliks tuleb uuendada enne 2014. aasta oktoobrit välja antud ID-kaartide sertifikaadid ja ehkki neid saab uuendada ka veebis, ulatuvad näiteks PPA Tartu osakonnas järjekorrad kuni kolme tunni pikkuseks. Aja säästmiseks palub PPA sertifikaadid uuendada ID-kaardi tarkvara kasutades.

Marko Mihkelson ja Margus Tsahkna sisenemas vanalinna restorani, kus nad oma otsusest ajakirjanikke teavitasid.Marko Mihkelson ja Margus Tsahkna sisenemas vanalinna restorani, kus nad oma otsusest ajakirjanikke teavitasid.
Margus Tsahkna: ma ei välista uue erakonna loomist

IRL-i eelmine esimees, äsja parteist lahkunud Margus Tsahkna kinnitab, et ta jätkab poliitikas ning ei välista uue erakonna loomist.

Tommy CashTommy Cash
Tommy Cash soovib Õllesummeri lava taha valget sisustust ja ülikallist šampanjat

8. juulil astub Tommy Cash Õllesummeril üles oma seni suurima live-kontserdiga Eestis. Oma lavataguste nõudmistega teeb räppar aga omamoodi ajalugu.

ERR Multimeedia reportaaž
Kanepi sigareti keeramineKanepi sigareti keeramine
Cannabistrood ja tüütud libadiilerid ehk hoiatus turistilt turistile

Lääne-Euroopa riikide kanepipoliitika on olnud laveeriv, mistõttu valitsevad õhtumaades kanepitarbimist tolereerivad, kuid taimekasvatust keelavad hallid seadused, millest lõikab kasu otseselt või kaudselt organiseeritud kuritegevus. Oma kogemust Euroopa praeguse kanepikultuuriga jagab ERR Multimeedia reporter Allan Rajavee.

PIKK JA HUVITAV LUGEMINE
Intervjuu | Eesistumise korraldamine on kui suure sünnipäeva plaanimine

Toomas Tirs on Eesti eesistumise korraldusmeeskonna logistikajuht, ta teab, kuidas hakkab välja nägema Kultuurikatel, mis juhtub, kui Tallinna suunduv lennuk hoopis Tartus peab maanduma ning sedagi, millised on VIP-e sõidutavate autode turvanõuded. Kümme päeva enne suure avalöögi andmist oli ERR.ee-l võimalus veeta pärastlõuna Tirsiga.

On lõpetamiste hooaeg. Sel puhul portreteeris ERR.ee kaheksat lõpetajat üle Eesti, põhikoolist magistrantuurini välja. Millised on noorte plaanid, soovid ja mõtted? Edasi lugema
Real Time Web Analytics