Sihtasutus pole rahul turvaseksi propageeriva tänavakampaaniaga ({{commentsTotal}})

Markus Järvi ja Varro Vooglaid sihtasutusest Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks
Markus Järvi ja Varro Vooglaid sihtasutusest Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks Autor/allikas: Martin Dremljuga/ERR

Sihtasutus Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks (SAPTK) leiab, et tervise arengu instituudi (TAI) tänavakampaania "Kumm on seks" tuleb lõpetada, kuna see propageerib homosuhteid.

Sihtasutus on seisukohal, et TAI kampaania eesmärk on nn turvaseksi propageerimise kõrval homoseksuaalsusest positiivse kuvandi loomine ning seeläbi eelkõige noorte ja laste hoiakute suunamine moraalselt väära seksuaalkäitumise heakskiitmiseks, teatas SAPTK-i juhatuse liige Markus Järvi ERR.ee-le.

Sihtasutuse juhatuse esimehe Varro Vooglaiu sõnul on TAI selgitused kampaania eesmärkide kohta valelikud ja eksitavad.

“Kuigi Sotsiaalministeeriumi haldusalas tegutsev TAI selgitab, justkui lähtuks kampaania eesmärgist teadvustada meestega seksivatele meestele paremini suguhaiguste vältimise võimalusi, on läbinähtav, et tegelikult teenib kampaania ennekõike homopropagandistlikku eesmärki harjutada ühiskonda mõttega, et homoseksuaalsed suhted on igati normaalsed, moraalsed ja ühiskondlikku heakskiitu väärivad," märkis Vooglaid.

Vooglaiu arvates ignoreerib TAI oma kampaanias täielikult homoseksuaalsete suhete terviseohtlikkuse tegelikke põhjusi ning hoopis julgustab mehi astuma suhetesse, mis on olemuslikult loomuvastased ja väga kõrge riskifaktoriga.

"TAI ei püüa vähimalgi määral edastada tervemõistuslikku sõnumit, et loomuvastastest ja raskelt terviseohtlikest homoseksuaalsetest suhetest tuleks hoiduda, vaid toonitab, et meeste vaheliste seksuaalsuhete juures on ainsaks probleemiks see, kui ei kasutata kondoomi," ütles Vooglaid.

Vooglaiu sõnul on maksumaksjate raha kasutamine homopropagandaks eriliselt kurioosne tõsiasja taustal, et ei sotsiaalministeerium ega ükski selle allasutus ei ole mitte kunagi viinud ellu ega ka toetanud mitte ühtegi kampaaniat, mis propageeriks perekonnakesksest eluviisi, abiellumist, abikaasade vahelist truudust ja hoidumist seksuaalsuhetest enne abielu.

Markus Järvi sõnul on kampania peamiseks eesmärgiks harjutada inimesi homoseksualismi kujutamisega avalikus ruumis. "Kampaania näol on tegu katsega esitleda meie lastele ja noortele homoseksualismi igati normaalse ja moraalselt aktsepteeritava käitumisena. Isa ja kodanikuna pean kategooriliselt vastuvõetamatuks, et TAI andmetel 9000 Eestis mehega seksiva mehe tervistkahjustava liiderdamise pärast peavad meie lapsed olema aldistatud avalikus ruumis levivale homopropagandale," ütles Järvi.

Sihtasutus meenuts, et 2013. aastal oli TAI sunnitud kampaania “Kumm on seks!” peatama pärast seda, kui sihtasutus pöördus kampaania seadusevastasusele viidates reklaamiseaduse üle järelevalvet tegeva tarbijakaitseameti poole.

Toimetaja: Marek Kuul



TERRORIRÜNNAK MANCHESTERIS
Manchester 23. mail.
Blogiülevaade: Manchesteris sai terrorirünnakus surma 22 inimest

Politsei: rünnaku korraldanud mees oli 22-aastane Salman Abedi