EOK reklaamikapmaania propageerib sportlikkust ({{commentsTotal}})

Eesti Olümpiakomitee on käivitanud Rio olümpia eel üleriigilise reklaamikampaania, mille eesmärk on teavitada inimesi lähenevatest olümpiamängudest ja tutvustada seal osalejaid. Kampaania maksumust EOK ei avaldada, kuid kinnitab, et sarnaseid reklaame on tehtud ka varem.

25. aprillil alguse saanud olümpiamängude teemaline kampaania on nähtaval reklaamplakatite näol pea igal pool Eestis ja seda kuni olümpia lõpuni. EOK president Urmas Sõõrumaa ütles "Aktuaalsele kaamerale" kampaania mõtet selgitades, et sarnaseid reklaame on avaldatud ka varem ning need propageerivad sportlikkust.

"Olümpiakomitee on sportliku tegevuse vedur teavitustöö alal Eestis. Millal on veel parem aeg teavitada sportlikust tegevusest, sportlikust eluviisist, sportlikust edust jne kui olümpiamängude raames ja selle ümber," rääkis Sõõrumaa.

Tema sõnul on kampaania eesmärk teavitada eestlasi olümpiale minevatest sportlastest ja neile toeks olla. Ta lisas, et reklaamile kulunud täpset rahasummat ta veel öelda ei oska ning see pole nii kallis, kui välja paistab.

Pärast Rio olümpiamänge teeb EOK Sõõrumaa sõnul kokkuvõtte, kui palju muutus sportlik eluviis tänu sellele kampaaniale populaarsemaks.

Toimetaja: Merili Nael



Nahaarst: päikesekreemide peale lootma jääda ei saa

Soojade ilmade ja selge taeva mõjul on kannatada saanud juba ilmselt nii mõnegi eestlase hell nahk. Ainult päikesekreemide kaitsvale mõjule Ida-Tallinna keskhaigla nahaarst Pille Konno sõnul loota ei tohiks.

Kevadtormi lõpurivistus.Kevadtormi lõpurivistus.
Fotod: lõppes seni suurim Kevadtorm

Kaitseväe keskpolügoonil peeti neljapäeval pidulik rivistus, millega loeti kolm nädalat väldanud Kevadtorm lõppenuks.

Uuendatud: 17:55