EOK reklaamikapmaania propageerib sportlikkust ({{commentsTotal}})

Eesti Olümpiakomitee on käivitanud Rio olümpia eel üleriigilise reklaamikampaania, mille eesmärk on teavitada inimesi lähenevatest olümpiamängudest ja tutvustada seal osalejaid. Kampaania maksumust EOK ei avaldada, kuid kinnitab, et sarnaseid reklaame on tehtud ka varem.

25. aprillil alguse saanud olümpiamängude teemaline kampaania on nähtaval reklaamplakatite näol pea igal pool Eestis ja seda kuni olümpia lõpuni. EOK president Urmas Sõõrumaa ütles "Aktuaalsele kaamerale" kampaania mõtet selgitades, et sarnaseid reklaame on avaldatud ka varem ning need propageerivad sportlikkust.

"Olümpiakomitee on sportliku tegevuse vedur teavitustöö alal Eestis. Millal on veel parem aeg teavitada sportlikust tegevusest, sportlikust eluviisist, sportlikust edust jne kui olümpiamängude raames ja selle ümber," rääkis Sõõrumaa.

Tema sõnul on kampaania eesmärk teavitada eestlasi olümpiale minevatest sportlastest ja neile toeks olla. Ta lisas, et reklaamile kulunud täpset rahasummat ta veel öelda ei oska ning see pole nii kallis, kui välja paistab.

Pärast Rio olümpiamänge teeb EOK Sõõrumaa sõnul kokkuvõtte, kui palju muutus sportlik eluviis tänu sellele kampaaniale populaarsemaks.

Toimetaja: Merili Nael



Parvlaev Soela.Parvlaev Soela.
Fotod: mais alustab saarte vahel sõitu uus parvlaev Soela

Baltic Workboatsi laevatehases spetsiaalselt Saaremaa ja Hiiumaa vaheliseks laevaühenduseks ehitatud parvlaev Soela sai valmis veidi enne tähtaega ja läheb liinile 1. maist.

Tallinna ülikooli humanitaarteaduste instituudi tõlkeõpetuse dotsent Mari Uusküla.Tallinna ülikooli humanitaarteaduste instituudi tõlkeõpetuse dotsent Mari Uusküla.
Ühe minuti loeng: kuidas on seotud keel, kultuur ja värvid?

Värvid ümbritsevad meid kõikjal. Igal asjal on oma värv – merel, murul, taeval, lilledel ning kõik tehislikud objektid meie ümber on värvilised. Värve ei saa objektist lahutada ja vaadata ainult värvi ennast. See on asjaolu, mis muudab lastele värvisõnade omandamise raskeks, märgib Tallinna ülikooli humanitaarteaduste instituudi tõlkeõpetuse dotsent Mari Uusküla.

BLOGI
Allan RajaveeAllan Rajavee
Kokkuvõtvalt paastust | Kirjutab Allan: mida õppisin?

“Kristus on üles tõusnud”, “Ta on tõesti üles tõusnud” - need kaks lauset märgivad suure paastu lõppu. Kuna ma pole õigeusklik, pole ma kunagi soovinud seda kogemuseksperimenti sisuda õigeusu religioossete tavadega. Siiski olid need sõnad suur kergendus. Nüüd, nädal pärast paastu lõppu, on aeg vaadata tagasi 40 päevale ja jagade teiega saadud õppetunde.