Yahoo müüb põhitegevuse 4,8 miljardi dollari eest Verizonile ({{commentsTotal}})

{{1469448812000 | amCalendar}}

Yahoo müüb enda põhitegevusvaldkonnad 4,8 miljardi dollari ehk ligikaudu 4,37 miljardi euro eest USA telekomifirmale Verizon, mis tähendab, et ettevõte lõpetab sisulise tegevuse iseseisva üksusena.

Verizoni tegevjuht Lowell McAdam ütles, et firma ühendab Yahoo äsjaomandatud ettevõttega AOL, mille tulemusena tekib "juhtiv ülemaailmne mobiilimeediafirma, mis suurendab meie digireklaamitulusid".

Osapooled plaanivad ühinemise lõpule viia 2017. aasta alguseks. Leping ei hõlma Yahoo käibevarasid, teatud patente ega suurosalust Hiina Alibaba Groupis. Tehingu osa ei ole ka Yahoo Jaapani üksuse osalus.

Tehingu tulemusena saab Yahoost eraldiseisev investeerimisfirma, mis lepingu kohaselt muudab pärast tehingu toimumist ka enda ärinime.

"Yahoo on firma, mis on muutnud maailma, ning jääb seda tegema ka nüüd Verizoni ja AOl-iga ühinedes," ütles pressiteate vahendusel Yahoo tegevjuht Marissa Mayer.

Toimetaja: Karin Koppel

Allikas: BNS



Liisi Koikson elust Londonis: hindan inimesi, kes jaksavad seal olla pikki aastaid

Liisi Koikson avaldab uue heliplaadi "Coffe for One", millel kõlavad esmakordselt ka lauljatari enda salvestatud laulud. Mitmed lood on inspireeritud Koiksoni Londoni perioodist.

Vikerraadio 50
Üleskutse: joonistame Vikerraadio maailmakaardi

Vikerraadio tähistab 3. aprillil 50. sünnipäeva. Suurte pidustuste saatel tahab raadio panna maailmakaardile enda fännid. Selleks oodatakse tervitusi kogu maailmast tekstis, videos või fotos aadressile viker@err.ee.

BLOGI
Paastupäevik | kirjutab Allan: patuga pooleks paastudes

Novaatori paastueksperiment on jõudnud 22. päevani. Selles paastupäeviku sissekandes jagab katsealune Allan oma viimase kahe nädala paastukogemust, mis tema hinnangul on olnud äärmiselt valgustav ning kogemuste rohke.

BLOGI
Ela kaasa! Kukerpillid otsivad kolme nädala jooksul Ameerikast oma juuri

Aprilli alguses tähistab ansambel Kukerpillid 45. sünnipäeva ning selleks puhuks võtavad nad ette kolmenädalase reisi Ameerikasse, et uurida cajun-muusika juuri. Menu hoiab õpperetkel pidevalt silma peal ning vahendab videosid, pilte ja reisiteekonda.