Eesti brändi märksõna on "teerajaja" ({{commentsTotal}})

Eesti loodus. Autor: Postimees/Scanpix

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt kokku kutsutud disainimeeskond eesmärgiks on luua aasta lõpuks Eesti brändi teenuskeskkond, mis tugineb märksõnale "teerajaja".

EAS-i kommunikatsioonijuht Priit Pruul ütles ERR-i uudisteportaalile, et Eesti brändi keskne positsionieering on hetkel sõnastatud märksõna "teerajaja" alla. Sinna ümber hakkaks tekkima teenuskeskkond nendele, kes Eestit tutvustada soovivad.

"See on universaalne koht, kus on olemas esitluspõhjad, võimalus Eesti visuaalset identiteeti kasutada oma toodete juures, messibokside disainid, videod, pildipangad," rääkis Pruul.

Eesti brändiuuendust rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest, kogu projekti maksumus on 200 000 eurot. "See on üldine eelarve selle teenuskeskkonna loomiseks. Selle aasta lõpus peaks olema see valmis," kinnitas Pruul.

Sellest 30 000 puudutas eelmisel aastal läbi kukkunud konkurssi ja töötubasid. EAS-i töögrupp otsis mullu Eesti lugu, "mis kõnetaks kõiki eestlasi ja oleks ka usutav." Konkursist said osa võtta kõik soovijad.

Olgugi, et konkurss läbi kukkus, ei olnud see 30 000 eurot Pruuli sõnul mahavisatud raha. "See sisu on see, millele praegune disainimeeskond tugineb. Me tegelikult ei alusta uut asja. Seal on ikkagi teatud järjepidavus," selgitas Pruul.

"Neid lugusid, mida koguti, kindlasti kasutatakse sisendina. Sealhulgas ka intervjuusid, mis viidi läbi Eesti ettevõtjatega ja erinevate valdkondade spetsialistidega," lisas ta veel.

Toimetaja: Aleksander Krjukov



Miks sügavaid poliitilisi veendumusi on raske kõigutada

Ajakirja Nature Scientific Reports uurimus viitab sellele, et kui inimeste sügavaid poliitilisi veendumusi kahtluse alla seatakse, muutuvad aktiivsemaks emotsioonide ja sisemise tunnetusega seotud ajustruktuurid. Emotsioonide eest vastutavad ajusüsteemid, mille eesmärk on aidata organismi tasakaaluseisundit säilitada, paistavad töötavat ka vaimse elu tasakaalu säilitamise nimel.

Vikerraadio 50
Üleskutse: joonistame Vikerraadio maailmakaardi

Vikerraadio tähistab 3. aprillil 50. sünnipäeva. Suurte pidustuste saatel tahab raadio panna maailmakaardile enda fännid. Selleks oodatakse tervitusi kogu maailmast tekstis, videos või fotos aadressile viker@err.ee.

BLOGI
Paastupäevik | kirjutab Allan: patuga pooleks paastudes

Novaatori paastueksperiment on jõudnud 22. päevani. Selles paastupäeviku sissekandes jagab katsealune Allan oma viimase kahe nädala paastukogemust, mis tema hinnangul on olnud äärmiselt valgustav ning kogemuste rohke.

BLOGI
Ela kaasa! Kukerpillid otsivad kolme nädala jooksul Ameerikast oma juuri

Aprilli alguses tähistab ansambel Kukerpillid 45. sünnipäeva ning selleks puhuks võtavad nad ette kolmenädalase reisi Ameerikasse, et uurida cajun-muusika juuri. Menu hoiab õpperetkel pidevalt silma peal ning vahendab videosid, pilte ja reisiteekonda.