Eesti brändi märksõna on "teerajaja" ({{commentsTotal}})

Eesti loodus.
Eesti loodus. Autor/allikas: Postimees/Scanpix

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt kokku kutsutud disainimeeskond eesmärgiks on luua aasta lõpuks Eesti brändi teenuskeskkond, mis tugineb märksõnale "teerajaja".

EAS-i kommunikatsioonijuht Priit Pruul ütles ERR-i uudisteportaalile, et Eesti brändi keskne positsionieering on hetkel sõnastatud märksõna "teerajaja" alla. Sinna ümber hakkaks tekkima teenuskeskkond nendele, kes Eestit tutvustada soovivad.

"See on universaalne koht, kus on olemas esitluspõhjad, võimalus Eesti visuaalset identiteeti kasutada oma toodete juures, messibokside disainid, videod, pildipangad," rääkis Pruul.

Eesti brändiuuendust rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest, kogu projekti maksumus on 200 000 eurot. "See on üldine eelarve selle teenuskeskkonna loomiseks. Selle aasta lõpus peaks olema see valmis," kinnitas Pruul.

Sellest 30 000 puudutas eelmisel aastal läbi kukkunud konkurssi ja töötubasid. EAS-i töögrupp otsis mullu Eesti lugu, "mis kõnetaks kõiki eestlasi ja oleks ka usutav." Konkursist said osa võtta kõik soovijad.

Olgugi, et konkurss läbi kukkus, ei olnud see 30 000 eurot Pruuli sõnul mahavisatud raha. "See sisu on see, millele praegune disainimeeskond tugineb. Me tegelikult ei alusta uut asja. Seal on ikkagi teatud järjepidavus," selgitas Pruul.

"Neid lugusid, mida koguti, kindlasti kasutatakse sisendina. Sealhulgas ka intervjuusid, mis viidi läbi Eesti ettevõtjatega ja erinevate valdkondade spetsialistidega," lisas ta veel.

Toimetaja: Aleksander Krjukov



Korb tegi avalduse: toetan Eesti kuulumist NATO-sse

Margus Tsahkna Kevadtormil.Margus Tsahkna Kevadtormil.

Jüri Ratas: Korbi sõnavõtt oli ebaõnnestunud ja kahetsusväärne

Viivi LuikViivi Luik
Viivi Luik: kui valime juhtideks tonte ja tolasid, siis ei maksa viriseda

"Kirjandusministeeriumis" oli fookuses Viivi Luik ja tema esse- ja artiklikogumik "Pildi ilu rikkumise paratamatus".