Snapchat toob turule kaameraga päikeseprillid ({{commentsTotal}})

Spectacles. Autor: Kuvatõmmis videost/Snap

Sõnumirakendus Snapchat teatas, et toob turule päikeseprillid, millele on sisse ehitatud kaamera.

Prillid, mille nimeks saab Spectacles, tulevad müüki selle aasta lõpus ja maksavad 130 dollarit (115 eurot), vahendas BBC.

Prillid salvestavad korraga kuni 30 sekundit videot. Lisaks salvestub pilt uues, ringikujulises formaadis, mida saab vaadata igat pidi, selgitas ettevõte. Seadme aku kestab umbes ühe päeva.

Seadme esiküljel olev valgus annab ümbruses olevatele inimestele märku, kui prillid salvestavad.

Lisaks teatas Snapchat, et muudab enda nime, milleks saab Snap. Nimemuutus näitab ettevõtte ambitsiooni liikuda sõnumirakendusest kaugemale.

Spectacles meenutab paljudele otsingumootori Google püüet tuua turule nutiprille Google Glass. Kuigi Google Glass jõudis paljude arendajateni kogu maailmas, ei jõudnud see tarbekaubaks saamisele lähedalegi. Lõpuks peatas ettevõte nende arendamise, kuid kinnitas, et nutiprillide ideed ei ole maha maetud.

Toimetaja: Merili Nael



Kirjastuste koostööpartneritest saavad konkurendid

May: otsust tagasi ei pöörata

Märt Avandi: ma tahaks, et teatris oleks vähem tülpimust

Parimaks meesnäitlejaks nimetatud Märt Avandi tunnistas, et Eesti teatrites on palju üle jala tegemist ja keskpärasust.

Vikerraadio 50
Üleskutse: joonistame Vikerraadio maailmakaardi

Vikerraadio tähistab 3. aprillil 50. sünnipäeva. Suurte pidustuste saatel tahab raadio panna maailmakaardile enda fännid. Selleks oodatakse tervitusi kogu maailmast tekstis, videos või fotos aadressile viker@err.ee.

BLOGI
Paastupäevik | kirjutab Allan: patuga pooleks paastudes

Novaatori paastueksperiment on jõudnud 22. päevani. Selles paastupäeviku sissekandes jagab katsealune Allan oma viimase kahe nädala paastukogemust, mis tema hinnangul on olnud äärmiselt valgustav ning kogemuste rohke.

BLOGI
Ela kaasa! Kukerpillid otsivad kolme nädala jooksul Ameerikast oma juuri

Aprilli alguses tähistab ansambel Kukerpillid 45. sünnipäeva ning selleks puhuks võtavad nad ette kolmenädalase reisi Ameerikasse, et uurida cajun-muusika juuri. Menu hoiab õpperetkel pidevalt silma peal ning vahendab videosid, pilte ja reisiteekonda.