Fotod: Gruusias avaldati meelt telekanali Rustavi-2 toetuseks ({{commentsTotal}})

Tuhanded inimesed väljendasid Gruusia pealinna Tbilisi kesklinnas rõõmu Euroopa inimõiguste kohtu otsuse üle, millega tühistatakse Gruusia ülemkohtu otsus telekanali Rustavi-2 tagastamise kohta endisele omanikule.

Rustavi-2 on Gruusia opositsiooni peamine telekanal, endine omanik Kibar Khalvashi on aga väga valitsusmeelne, vahendas "Aktuaalne kaamera".

Rustavi-2 on ka Gruusia vaadatuim telekanal ning selle omanik on aastate jooksul korduvalt vahetunud.

Telekanal oli soosiv endise presidendi Mihhail Saakašvili suhtes ning Khalvashi on veendunud, et just Saakašvili sundis teda kanali omanikeringist lahkuma.

Toimetaja: Merili Nael



UUDISED
Sügisest on Eestis 213 omavalitsuse asemel 79.

Kiirotsing: mis saab koduvalla nimeks pärast haldusreformi?

Sel nädalal selgus lõplikult, millised vallad omavahel liituvad ning mis saab uute valdade nimeks. Pärast kohalike omavalitsuste valimisi sel sügisel jõustub haldusreform ning varasema 183 valla asemel jääb järgi 64. Linnade arv väheneb poole võrra ehk 30-lt 15-le. Mis on uute valdade nimed ja kas maakondlik kuuluvus on endine? Seda näeb allolevast otsingust.

ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: