Keskerakond loovutab kaubamärgid Raepress, Pealinn ja Stolitsa linnale ({{commentsTotal}})

Ajalehe Pealinn esileht Autor: FB

Tallinna linn saatis Keskerakonnale kirja, et erakonna käes olevad kaubamärgid Raepress, Pealinn ja Stolitsa antaks linna hoolde ning Keskerakonna juhatus nõutus linnavalitsuse sooviga.

Keskerakonna peasekretär Jaak Aab ütles, et erakond registreeris kaubamärgid enam kui 10 aastat tagasi, sest toonane linnapea Tõnis Palts loobus nende kasutamisest.

"Keskerakond ei soovinud, et need kaubamärgid poliitilise otsuse tõttu kaovad ning registreeris need enda nimele. Kui Keskerakond tuli Tallinnas 2005. aastal võimule, andis erakond need linnale tasuta aastaks kasutada automaatse pikendamisega," selgitas Aab.

Aab lisas, et kuna Tallinn nende kasutamise eest ei tasunud ning kokkulepped toimisid, ei tegeletud aktiivselt sellega, et kaubamärgid taas linnale üle anda.

"Nüüd, mil Tallinn soovib kaubamärke endale, anname need muidugi tasuta linnale," kinnitas Aab.

Toimetaja: Marek Kuul



Fotod ja video: soomuskool viis läbi esimesed CV9035 lahinglaskmised

1. jalaväebrigaadi soomuskool viis sel nädalal keskpolügoonil läbi esimesed jalaväe lahingumasina CV9035EE lahinglaskmised, millest võttis osa kakskümmend masinameeskonna kursusel õppivat Scoutspataljoni A-kompanii kaitseväelast.

Vikerraadio 50
Üleskutse: joonistame Vikerraadio maailmakaardi

Vikerraadio tähistab 3. aprillil 50. sünnipäeva. Suurte pidustuste saatel tahab raadio panna maailmakaardile enda fännid. Selleks oodatakse tervitusi kogu maailmast tekstis, videos või fotos aadressile viker@err.ee.

BLOGI
Paastupäevik | kirjutab Allan: patuga pooleks paastudes

Novaatori paastueksperiment on jõudnud 22. päevani. Selles paastupäeviku sissekandes jagab katsealune Allan oma viimase kahe nädala paastukogemust, mis tema hinnangul on olnud äärmiselt valgustav ning kogemuste rohke.

BLOGI
Ela kaasa! Kukerpillid otsivad kolme nädala jooksul Ameerikast oma juuri

Aprilli alguses tähistab ansambel Kukerpillid 45. sünnipäeva ning selleks puhuks võtavad nad ette kolmenädalase reisi Ameerikasse, et uurida cajun-muusika juuri. Menu hoiab õpperetkel pidevalt silma peal ning vahendab videosid, pilte ja reisiteekonda.