Leht: Malaisia ahistamisohvri tööandja osales tema vaigistamises ({{commentsTotal}})

Taavi Rõivas ETV-s selgitusi andmas.
Taavi Rõivas ETV-s selgitusi andmas. Autor/allikas: ERR

Eesti Päevalehe kirjeldus suhtlusest Malaisia ahistamisohvri ja Taavi Rõivasega viitab võimalusele, et riigikogu aseesimees kasutas oma mõjuvõimu naise survestamiseks tema tööandja kaudu.

"Väide, et tal [Rõivasel] polnud võimalik midagi ümber lükata, on vale – tal oli see võimalus teisipäevast. Helistasin talle teisipäeval kell 13.46 ja teatasin, et soovin rääkida sellest, mis juhtus Malaisias. Kõne oli lühike. Rõivas vastas, et on õppusel, ja palus küsimused saata kirjalikult. 14.07 läks teele e-kiri, milles oli kirjas, et meile teadaolevalt lähenes ta kolmele naisele, ja sellele järgnes üksikasjalik kirjeldus, mille mitteavaldamisest pean siinkohal Katrini [ohvri] soovil kinni. Sama kirja edastasin hiljem ka Rõivase nõunikule Ave Tamperele," kirjutab ajalehes ahistamisjuhtumi päevavalgele toonud Liisa Tagel.

"Kella viie paiku helistas Rõivas mulle tagasi. Ta palus, et vestlus oleks off-the-record, seega ei esita ma toimunud arutelu. Ühtlasi ta kinnitas, et saadab oma vastuse peagi – palub veidi lisaaega. Peale selle ütles ta, et tema sõnu kinnitavad ja saadavad oma versiooni toimunust mitu inimest, kes viibisid samal õhtul Malaisias baaris."

"Vahepeal selgus, et keegi Eestist olevat Katrini ülemusega kontakti võtnud ja andnud mõista, et lugu ei tohi ilmuda. Peagi tuli ülemuselt ka teade, et Rõivas tahab vabandust paluda, ja Rõivase telefoninumber," kirjeldab ajakirjanik toimunut.

18.41 saatis Tampere kirja, milles oli kolm nime, kes olevat valmis õhtut kommenteerima ja kinnitama, et midagi ei toimunud. Neist ühe nime taga oli kirjas, et kommentaari saab ainult off-the-record.

"Ühtegi sellesisulist kommentaari meile aga kelleltki omal algatusel ei laekunud. Selleks ajaks oli toimetuses selge, et lugu sel päeval välja ei lähe, ent Rõivasele me seda veel ei avaldanud."

"19.20 helistasin Rõivasele, et küsida, kus on tema kommentaar. Ta vastas mulle, et talle teadaolevalt on allikas oma jutu tagasi võtnud. Kui uurisin, kas see tähendab, et allikas tunnistas loo valeks, väitis ta, et ei tea seda. Palus mul lihtsalt allikaga ühendust võtta. Hiljem ta mu kõnedel enam ei vastanud," kirjutab Tagel.

Allikas: ERR



kommentaar
Priit Pullerits

Pullerits: Šmigun-Vähi dopingusaaga ei ole saanud ammendavat lõpplahendust

Eelmisel nädalal teatas Rahvusvaheline Olümpiakomitee ROK, et kõik 2006. aasta Torino OM-i järeltestid olid puhtad, mistõttu vabanes dopingukahtlustustest ka kahekordne olümpiavõitja Kristina Šmigun-Vähi. Seda ning teisi hiljutisi dopingujuhtumeid kommenteeris Vikerraadio spordisaatele "Spordipühapäev" Postimehe ajakirjanik Priit Pullerits.

err.ee intervjuu
kultuur.err.ee autahvel
Kendrick Lamar

Aasta albumid 2017, tipp-50

ERRi kultuuriportaal valis aasta albumiks Kendrick Lamari albumi "DAMN.". Album on pälvinud rängalt kiidunooli igal pool üle ilma. Teise koha sai sügisel Eestis Rock Cafed väisanud briti popgrupp The xx plaadiga "I See You". Kolmandaks aga tänavune Mercury auhinna võitja Sampha samuti Suurbritanniast.

ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: