Tarbijad hakkasid kriisi ajal ostma vähem kodumaist kaupa ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Foto: ERR

Eesti tarbijad on hakanud kriisi ajal vähem ostma kodumaist kaupa ja rohkem pöörama tähelepanu toiduainete hinnale, lähtub Kantar Emori värskest tarbijakäitumise uuringust.

"Inimesed on hakanud juba praegu säästma, on juba praegu hakanud valima toiduaineid. Odavamaid. Meil on endiselt 20 protsenti selliseid tarbijaid, kes peavad alati vaatama, mida nad üldse endale võivad lubada. Meil on 20 protsenti nejd tarbijaid, kes mitte kunagi ei vaata hindu, vaid valivad oma lemmiktoote. Ja meil on ülejäänud 60 protsenti, kelle puhul me näeme hinna järgi eelistamist ja ratsionaalset käitumist," selgitas toiduainetööstuse liidu juht Sirje Potisepp "Aktuaalsele kaamerale".

Toimetaja: Merili Nael

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: