Tänavuselt vallaliste päeva e-kaubanduse kampaanialt Hiinas oodatakse rekordeid ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Foto: SCANPIX/REUTERS/Aly Song

Vallaliste päeva e-kaubandusaktsiooni Hiinas peetakse maailma suurimaks müügisündmuseks, mis jätab varju ameeriklaste musta reede ja küberesmaspäeva.

Vallaliste päeva kampaania kestab neli päeva ja on veel poole peal, aga tellimusi on juba 16 korda rohkem kui netihiiul Amazonil hiljutise Prime Day kampaania käigus neid kogunes, vahendas "Aktuaalne kaamera".

Viiruspuhangu tingimustes on inimesed harjunud veebi kaudu kaupa tellima ja nii oodatakse tänavu rekordeid.

Edu ennustatakse Lääne luksuskaupadele, mida muidu on soetanud välisreisidelt Hiina turistid.

Mitmed tuntud Lääne kaubamärgid on tellimustega löönud maagilise miljardi jüaani piiri.

Toimetaja: Merili Nael

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: