Ekspress Grupi digitellimuste hulk Eestis kasvas aastaga 53 protsenti

$content['photos'][0]['caption'.lang::suffix($GLOBALS['category']['lang'])]?>
Hans H. Luik ja Mari-Liis Rüütsalu Autor/allikas: Priit Mürk/ERR

Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2020. aastal Eestis 53 protsenti ning Balti riikides kokku 73 protsenti. Eestis ulatus digitellimuste hulk detsembri lõpus 49 696 tellimuseni.

Balti riikides kokku oli digitellimusi samaks ajaks 81 254.

50-protsendiliselt Ekspress Grupile kuuluva AS-i Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas samal ajal 36 protsenti, ulatudes 13 820 tellimuseni.

Ekspress Grupi turuosa kõigist Eesti meediaväljaannete digitellimustest oli Eesti Meedialiidu andmetele tuginedes detsembri lõpus 50 protsenti.

Lätis kasvas Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste arv ligi 2,5 korda ja ulatus aasta lõpuks 11 143 tellimuseni. Leedus ulatus digitellimuste hulk aasta lõpus 6595 tellimuseni, kasvades aastaga ligi seitse korda.

Nii Lätis kui Leedus ei ole digitellimused veel samaväärselt levinud kui Eestis ja Ekspress Grupp tuli nendega turule 2019. aastal. 

Ekspress Grupp on olnud Eestis meediafirmade seas digitellimuste müügis kõige edukam. Postimehe grupil on 40 000 digitellimust.

"Ajal, kui hinnanguliselt kaks kolmandikku Balti riikide digitaalsest reklaamirahast liigub maksuvabalt globaalsete suurplatvormide nagu Google ja Facebook kätte, on digitaalsete tellijate lisandumine kohaliku ajakirjanduse säilimiseks kriitilise tähtsusega," ütles Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

Aasta eest detsembris oli Eesti meediaväljaannetel tasulisi digitellijaid 84 965, selle aasta detsembris juba 126 601. Ehk juurde tuli kõikide väljaannete peale kokku üle 40 000 digitellimuse.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: