Jaekaubandusettevõtete veebruari müügitulu kasvas neli protsenti

Supermarket.
Supermarket.

Eesti jaekaubandusettevõtete veebruari müügitulu oli 594 miljonit eurot, eelmise aasta veebruariga võrreldes suurenes see püsivhindades neli protsenti.

Statistikaameti juhtivanalüütiku Jaanika Tiigiste sõnul suurenes müügitulu jaanuaris eelmise aasta sama kuuga võrreldes seitse protsenti, veebruaris aga kasv aeglustus.

"Vaatamata sellele, et tööstuskaupade kaupluste ja mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu kasvas, kahanes toidukaupade kaupluste müügitulu üle pika aja ning oli eelmise aasta sama kuuga võrreldes protsendi võrra väiksem," ütles Tiigiste.

Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta veebruariga võrreldes aga seitse protsenti.

Enim ehk 44 protsenti kasvas müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes.

Müügitulu suurenes veel 12 protsenti muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude, mänguasjade ja muuga ning 11 protsenti majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes.

Müügitulu vähenes 16 protsenti tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes, neli protsenti kasutatud asjade kauplustes ja väljaspool kauplusi näiteks kioskites, turgudel ja otsemüügil, neli protsenti apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes ning kolm protsenti muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad.

Mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu suurenes eelmise aasta veebruariga võrreldes kaheksa protsenti.

Jaanuariga võrreldes vähenes veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu viis protsenti. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal jäi aga müük eelmise kuuga võrreldes samale tasemele.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: