Segadus vaktsineerimise ümber on langetanud saksa tarbijate kindlustunnet

Foto: Margus Muld/ERR

Saksa tarbijate kindlustunne on kolmapäeval avaldatud uuringu järgi sel kuul oluliselt langenud. Ekspertide hinnangul on kindlustunde langemise taga segadused vaktsineerimise ümber.

Aprillis oli kindlustunde näitaja Saksa tarbijauuringute instituudi teatel -8,8, varem -6,1.

Asjatundjate hinnangul on kindlustunnet mõjutanud segadus Astra Zeneca vaktsiini ümber ning ka kuuldused võimalikust kolmandast viiruselainest.

Euroopa suurimas majandusruumis lubati leevendusi, siis aga teatati karmimatest piirangutest. 

"Tarbijad on kogenud nii-öelda sunnitud säästmist, kuna nad ei saa raha kulutada sellisel moel nagu oleksid soovinud. See kajastab ka hoiuste osakaalu kasvus, mis on 16-17 protsenti, varem oli see 10-11 protsenti," rääkis ekspert Rolf Bürkl.

Toimetaja: Barbara Oja

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: