Ekspress Grupp soovib viie aastaga kasvatada digitellimuste arvu 2,5 korda

Hans H. Luik ja Mari-Liis Rüütsalu
Hans H. Luik ja Mari-Liis Rüütsalu Autor/allikas: Priit Mürk/ERR

Meediakontsern Ekspress Grupp seadis eesmärgiks suurendada järgmise viie aastaga Balti riikides digitaalsete tellimuste arvu enam kui 2,5 korda ning kasvatada samal ajal digitaalsete tulude osakaal kontserni müügitulus 85 protsendini.

Ekspress Grupi nõukogu määratles kontserni strateegilised finantseesmärgid, mida ettevõte soovib saavutada 2026. aasta lõpuks. Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on strateegiliste eesmärkide seadmise mõte tagada ka edaspidi kontserni äritegevuse kasv, tegevuste ja tulude digiteerimine, kasumlikkus ja dividendide maksevõime.

"Oleme tänaseks kasvatanud digitaalsete tulude osakaalu kogu kontserni müügist enam kui kolmveerandini, kuid näeme võimalust suurendada seda osakaalu järgmise viie aasta jooksul veel ligi 10 protsendipunkti võrra. Samuti näeme head võimalust suurendada meie meediaväljaannete digitaalsete tellijate arvu 2,5 korda, seda eeskätt läbi kasvu Läti ja Leedu turul," lausus Rüütsalu.

 

Ekspress Grupi pikaajalised strateegilised finantseesmärgid 2026. aasta lõpuks võrdluses 2021. aasta lõpuga on järgmised:

Ekspress Grupp on Hans H. Luige enamusosalusega meediakontsern, mille tegevus hõlmab veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist. Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja piletimüügikohtasid Eestis ja Lätis. Ekspress Grupp, mis alustas oma tegevust 1989. aastal, annab tööd ligi 1400 inimesele, omab online-meedia portaale, annab välja päeva- ja nädalalehti ning ajakirju.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: