Nestle tõstis sel aastal oma toodete hinda 7,5 protsenti

Toidukontsern Nestle
Toidukontsern Nestle Autor/allikas: SCANPIX/REUTERS/ARND WIEGMANN

Maailma suurim toiduainete tootja Nestle tõstis aasta esimese üheksa kuu jooksul oma toodete hinda 7,5 protsenti, mis on aastakümnete suurim hinnatõus. Firma müügitulu kasvas 8,5 protsenti.

Nestle müügitulu kasvas 8,5 protsenti, mis on viimase 14 aasta suurim kasv. Firma käive oli 69,3 miljardit dollarit. 

Firma müügikasvu vedas loomatoit, kuna majapidamised jätkasid oma lemmikloomadele toidu ostmist. 

"Tegemist oli aastakümnete suurima hinnatõusuga," ütles investeerimisfirma Bernstein analüütik Bruno Monteyne. 

Kolmandas kvartalis peatus aga firma müügimahtude kasv. Vähenes kohvitoodete müük, kuna pandeemiast tingitud piirangute kaotamise tõttu jõid inimesed kodus kohvi vähem, vahendas Financial Times.

"Jätkasime hindade vastutustundlikku kohandamist, et toime tulla inflatsiooniga. Meie kasv on jätkusuutlik, hoolimata tarnehäiretest," ütles Nestle tegevjuht Mark Schneider. 

Šveitsi kontsern teatas kolmapäeval, et ostab Starbucksilt Best Coffee kaubamärgi.

"Kui tarbimine väheneb, nagu me eeldame, siis Nestle tuleb suurepäraselt toime," ütles finantsfirma RBC Capital Markets analüütik James Edwardes Jones.

Toimetaja: Karl Kivil

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: