Ekspress Grupp kasvatas müügitulu ja kasumlikkust

Meediakontserni Ekspress Grupp esimese kvartali müügitulu kasvas 25 protsenti ja ärikasum EBIDTA 87 protsenti.

Kui müügitulust jätta kõrvale 2022. aasta teisel poolaastal Leedus tehtud ostud (uudisteportaal Lrytas ja uudisteagentuur ELTA), kujunes müügitulu kasvuks 18 protsenti, teatas ettevõte.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul jätkas kontsern edukalt müügimahtude kasvatamist reklaamis ja digitellimustes, seda nii läbi turuosa suurenemise kui ka keskmise hinna kasvatamise.

"Reklaamikasvule aitasid kaasa valimised Eestis ja Leedus. Lätis, kus reklaamiturg oli aasta esimestel kuudel olnud tugeva surve all, saavutasime kasvu peamiselt läbi piletimüügiettevõtte tulu suurenemise. Kasvu näitas ka reklaamitulu väliekraanidelt, millesse kontsern on eelnevatel aastatel teinud investeeringuid," märkis Rüütsalu.

Ekspress Grupi meediaettevõtete digitaalsete tellimuste hulk kasvas märtsi lõpuks võrdluses eelmise aastaga 15 protsenti ja ulatus 161 300 tellimuseni.

Kontserni kasum enne intresse, makse ja kulumit (EBITDA) kasvas samal ajal 1,2 miljoni euroni, mida on 87 protsenti rohkem kui aasta varem. "

Kasumlikkust on aidanud tõsta veebireklaami ja digitellimuste edukas müük Eestis ja Leedus ning piletimüügiplatvormide ja digitaalsete väliekraanide mahtude kasv," lisas Rüütsalu.

Märtsi lõpus moodustas digitaalsete tulude osakaal 80 protsenti kontserni kogukäibest.

Ekspress Grupp on Hans H. Luige enamusosalusega meediakontsern, mille tegevus hõlmab veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist. Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja piletimüügikohtasid ning pakub väliekraanide teenust Eestis ja Lätis. Ekspress Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1600 inimesele.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: