Google ja New York Times sõlmisid 100 miljonit väärt tehingu
USA tehnoloogiafirma Google ja ajaleht The New York Times sõlmisid tehingu, mille väärtus on umbes 100 miljonit dollarit. Tehing võimaldab Google'il jagada Timesi sisu oma platvormidel.
Tehing hõlmab ajalehe sisu levitamist ning Google'i tehnoloogia kasutamist. Tehing annab Timesile täiendava tuluallika, kuna reklaamiturul võib kasv aeglustada.
Tehingu raames saab The New York Times tehnoloogiafirmalt kolme aasta jooksul 100 miljonit dollarit, teatas The Wall Street Journal.
Tehing hõlmab Timesi osalemist veebiuudiste platvormis Google News Showcase. Platvormil osalevad ettevõtted saavad Google News Showcase'i kaudu esitada oma lugusid, mis ilmuvad Google'i uudiste teenustes (Google News).
Eelmisel aastal teatas Facebook kirjastajatele, et ei pikenda lepinguid nende sisu kuvamiseks oma uudiste teenusel. Facebook maksis varem aastas Timesile üle 20 miljoni dollari, vahendas The Wall Street Journal.
Meediafirmad konkureerivad Google'i ja Facebookiga digitaalse reklaami tulude pärast. Meediafirmad on varem pikka aega tehnoloogiahiiglasi teravalt kritiseerinud, kuna nad ei maksa piisavalt nende platvormidel jagatud uudiste sisu eest.
Toimetaja: Karl Kivil