Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas aastaga 27 protsenti

Meediakontserni Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk juuni lõpu seisuga kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 27 protsenti ja ulatus 222 558 tellimuseni.
Eestis kasvas uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid ajakirju kirjastava Delfi Meedia digitellimuste hulk võrreldes 2023. aasta sama perioodiga 11 protsenti, ulatudes 107 443 tellimuseni.
Ekspress Grupile poolenisti kuuluva AS-i Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11 protsenti, ulatudes 27 104 tellimuseni.
Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 18 protsenti, ulatudes 7439 tellimuseni.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul kasvas grupis kõige kiiremini, 66 protsenti, tasulise digitaalse sisu tellimuste arv Leedu Delfis, kuid ettevõte jäi rahule ka Läti ja Eesti väljaannete tulemustega.
"Kui Eestis ehk kõige küpsemal turul tõid kasvu ennekõike edukad turunduskampaaniad, siis teistes Balti riikides näeme jätkuvalt turu orgaanilist kasvu ja lugejate harjumuse suurenemist kvaliteetse digitaalse ajakirjanduse eest maksta," ütles Rüütsalu.
Kontsern loeb digitellimuseks ainult selliseid tellimusi, mille väärtus on suurem kui üks euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal ajal eraldi lõpetatavad.
Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul. Kontserni pikaajaline eesmärk on kasvatada digitellimuste maht 2026. aasta lõpuks Baltimaades 340 000 tellijani.
Ekspress Grupp on Hans H. Luige suurosalusega Baltimaade meediakontsern, mille tegevus hõlmab veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist. Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja piletimüügikohtasid ning pakub väliekraanide teenust Eestis ja Lätis. Ekspress Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.