Digiregistratuuris on rikkeid

Digiregistratuuris on reedel olukordi, kus juba broneeritud ajad on süsteemis ajutiselt nähtavad. Broneeritud aega valides kuvatakse kasutajale veateade, et soovitud aega ei ole võimalik broneerida, teatas tervisekassa.
"Teisisõnu hoiti veateate kuvamisega ära olukord, kus inimesed oleksid vastuvõtule teinud topelt-broneeringuid," sõnas tervisekassa digiregistratuuri tootejuht Anett Pärs.
Probleemi lahendamiseks on tehtud ja tehakse ka hetkel Pärsi sõnul mitmeid parandusi, et kasutajatele kuvatavad vabad ajad oleksid täpsed ja ajakohased.
"Vabade aegade kuvamist värskendatakse nüüd sagedamini, et eemaldada juba broneeritud ajad kiiremini. Üleriigiline digiregistratuur sünkroniseerib tervishoiuasutuste ja -osutajatega vabu vastuvõtuaegu iga viie minuti järel, kuid oleme lisamas ka täiendava üheminutilise värskenduse, et süsteem reageeriks veel kiiremini. Paraku on tervishoiuasutused tehniliselt eri tasemel ning hetkel puudub ka üldine kokkulepe, kui kiiresti peab digiregistratuuri saatma vabu aegu," selgitas Pärs.
Need uuendused parandavad kasutajakogemust ja vähendavad ekslikult kuvatud vabade aegade hulka, lisas Pärs.
"Siiski tuleb arvestada, et tervishoiuteenuse osutajad määravad ise vabade aegade arvu ja nende saadavus võib varieeruda. Teisisõnu lisavad tervishoiuteenuse osutajad oma vabu vastuvõtuaegu oma asutuse töökorralduse järgi. Lisaks analüüsime regulaarselt kasutajate vajadusi ja tegeleme nende jaoks oodatud funktsionaalsuste arendamisega," selgitas Pärs.
Probleemi tõi välja uue lehekülje avamine. Tervisekassa ei tea, millal mure lahenduse saab, sest selle lahendamine ei sõltu ainult neist.
Reedel ja neljapäeval andsid mitmed lugejad ERR-i portaalile teada, et terviseportaalis oli tõrkeid eriarstile vastuvõtuaegade broneerimisel ja tervisedeklaratsiooni allkirjastamisel. Samuti ei saanud aega broneerida perearsti juurde.
Sarnaseid probleeme on terviseportaali kasutajad märganud ka viimastel nädalatel.
Toimetaja: Mari Peegel