Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.
Saksa kauplustekett Lidl loobus Eestisse tulemisest
Aastaid aktiivselt kinnisvara ostnud ning kaupmehi oma tulekuga ärevil hoidnud Saksa odavkauplustekett Lidl otsustas Eestisse tulekust loobuda ning krundid müüa.
"Lidl on muutnud oma strateegiat, sest Eesti turg on liiga väike," ütles Äripäevale Soome Lidli juht Antti Tiitola. Tema sõnul pole konkurendid otsusega mitte kuidagi seotud. Tiitola ei põhjendanud, miks Lidl üldse plaanis Eestisse tulla.
Enamik Eesti töötajatest on vastastikusel kokkuleppel töölt lahkunud, kuid mõned on siiski veel palgal, märkis Tiitola. Viimastel päevadel pole töötanud ka lidl.ee koduleht, kus kutsuti inimesi tööle.
Nädalapäevad tagasi kirjutas Läti ajaleht Diena, et mitme Läti ja Leedu anonüümse allika väitel on Lidl Baltimaades üldse alla andnud. Soomes on Lidlil 101 poodi.
"Ega me kindlasti ei kurvasta," ütles Säästumarketite keti direktor Andres Kivistik rõõmsal toonil, kuuldes Lidli tulemata jäämisest.
Lidli probleem oli selles, et nad tulid siia liiga kaua, selle aja jooksul arenes turg väga palju, näiteks ehitushinnad ja tööjõud on kallimaks läinud, mistõttu Lidli äriplaan muutus väikse Eesti turu jaoks liiga pikaks, lisas Kivistik.
"Väga kihvt," oli VP Marketi avalike suhete juhi Erkki Erilaiu esimene reaktsioon uudisele. VP Marketi peadirektor Gintaras Marcinkevi??ius kommenteeris Erilaiu vahendusel, et Eesti turule sisenemine on väiksuse tõttu äärmiselt keeruline, mis muudab hilisematele tulijatele tõepoolest asja raskemaks.
Enamik Eesti töötajatest on vastastikusel kokkuleppel töölt lahkunud, kuid mõned on siiski veel palgal, märkis Tiitola. Viimastel päevadel pole töötanud ka lidl.ee koduleht, kus kutsuti inimesi tööle.
Nädalapäevad tagasi kirjutas Läti ajaleht Diena, et mitme Läti ja Leedu anonüümse allika väitel on Lidl Baltimaades üldse alla andnud. Soomes on Lidlil 101 poodi.
"Ega me kindlasti ei kurvasta," ütles Säästumarketite keti direktor Andres Kivistik rõõmsal toonil, kuuldes Lidli tulemata jäämisest.
Lidli probleem oli selles, et nad tulid siia liiga kaua, selle aja jooksul arenes turg väga palju, näiteks ehitushinnad ja tööjõud on kallimaks läinud, mistõttu Lidli äriplaan muutus väikse Eesti turu jaoks liiga pikaks, lisas Kivistik.
"Väga kihvt," oli VP Marketi avalike suhete juhi Erkki Erilaiu esimene reaktsioon uudisele. VP Marketi peadirektor Gintaras Marcinkevi??ius kommenteeris Erilaiu vahendusel, et Eesti turule sisenemine on väiksuse tõttu äärmiselt keeruline, mis muudab hilisematele tulijatele tõepoolest asja raskemaks.
Toimetaja: Merlis Nõgene