Artikkel on rohkem kui viis aastat vana ja kuulub arhiivi, mida ERR ei uuenda.

Saaremaa piimatööstus tegi nimekonkursi olematule tootele

Autor/allikas: Postimees/Scanpix

Mai lõpus kuulutati Saare Juustu Facebooki lehel välja konkurss uuele juustunimele, milles osales tuhandeid inimesi, kuid nüüd selgus, et uut toodet, uut juustu polegi ja konkursil välja pakutud nimesid polnudki plaanis kasutusele võtta.

Inimesed osalesid heas usus, et tegu on tõsise ettevõtmisega ses mõttes, et parimal juhul valitakse välja nimi, mis hakkabki Saaremaa piimatööstuse uue toote pakendil ja lettidel särama, kokku tuli 1629 nimepakkumist, kirjutab Meie Maa.

Esmaspäeval avaldati Saare Juustu FB lehel võitja nimi – Maarja Mäll, kuid teatesse polnud lisatud seda, mis nime ta pakkus, kuid pärast suhtlust Saare Juustu ja nende turundusagentuuri La Ecwadoriga ilmus eile hommikul FB-sse ka konkursi võidunimi: “Saaremaa rändur“. Võitja sai piimatööstuse poolt korvitäie Saare Juustu tooteid.

Saaremaa piimatööstuse juhatuse esimees Andi Saagpakk ei olnud esmaspäeval teemaga suurt kursis ning tõdes, et uut juustu ja uut toodet pole ning tegemist oli Tallinna müügijuhi ideega.

"Minu meelest nad loosivad iga nädal mingi juustukorvi välja. Usun, et see sai tehtud Facebooki lehe aktiviseerimiseks,“ märkis Saagpakk.

 

 

Toimetaja: Marek Kuul

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: