Eesti riigi brändi meeskonna juht: sisu on uuest visuaalist tähtsam
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse eestvedamisel alustasid tänasest tööd Eesti riigi brändi uuendamisega tegelevad valdkondlikud töötoad. Ühisloome eesmärk on sõnastada Eestit iseloomustavad omadused, unikaalsus ja konkurentsieelis.
Eesti brändi uuendamisega alustati eelmise aasta lõpus, kui toimusid süvaintervjuud ja hetkeseisu analüüs. Täna alanud töötubade eesmärk on laiendada brändi loomes osalejate ringi, vahendas "Aktuaalne kaamera".
"Jätkasime sellega, et kutsuda nüüd sügisel kokku inimesed, et arutada siis nende teemade üle, mis siis igas valdkonnas on olulised, kuhu me jõuda tahame ja saada sealt siis see brändi tuum või see sisu, see meie Eesti identiteet kätte," ütles Eesti riigi brändi meeskonna juht Paul Kristjan Lilje.
Kui esimene Eestit maailmale tutvustav kontseptsioon tekitas rohkelt poleemikat oma märgi "Welcome to Estonia" ja 13 miljoni krooni suuruse eelarvega, siis seekord panustatakse enam sõnumi sisule.
"Me ei ole lukustanud end selle idee külge, et meil ei tule märki, aga me ei ole võtnud eesmärgiks luua uut märki, võib-olla see on Eesti lipp, millega me ennast visuaalselt tutvustame ja kindlasti on mingisuguseid elemente vaja, sest neid lugusid, mida me räägime, tuleb ju kuidagi illustreerida. Nii et see visuaalne maailm kindlasti kaasneb, aga me ise usume, et see sisu ja need lood, mida me räägime, on visuaalsest poolest olulisemad," lausus Lilje.
Ligi 200 000 eurot maksma mineva brändi värskendusprotsessi esimene etapp peaks olema lõppenud 2016. aasta alguseks ning laiemale maailmale tutvustatakse uut brändi Eesti 100. juubelisünnipäeva aastal.
Toimetaja: Liis Velsker