Eestile uue märgi leidmise eelarve on 200 000 eurot ({{commentsTotal}})

Varem püüdis EAS Eestit turundada Welcome To Estonia logoga.
Varem püüdis EAS Eestit turundada Welcome To Estonia logoga. Autor/allikas: PM/Scanpix

Eesti 100. sünnipäeva künnisel otsib EAS uusi sõnumeid, millega Eesti võiks end välismaalastele tutvustada, projekti eelarveks on 200 000 eurot.

Kuna „Welcome to Estonia” ei saavutanud loodetud edu, siis alustati eelmise aasta lõpus Eesti brändi uuendamist, tehti süvaintervjuud ja hetkeseisu analüüs ning küsitleti 480 ettevõtte tippjuhte ning pandi tööle valdkondade töötoad, kirjutab Eesti Päevaleht.

Ühisloome eesmärk on sõnastada Eestit iseloomustavad omadused, unikaalsus ja konkurentsieelis.

200 000 euro suuruse eelarvega projekti eestvedaja Paul Kristjan Lilje sõnul on projektis praeguseks vabatahtlikuna osalenud ligi tuhat inimest, palgalisi töötajaid on EAS-i juures neli.

Lilje nentis, et 2002. aastal loodud turunduskontseptsioon on jäänud liiga kitsaks, kuid ühist lahendust turundamiseks ning uusi lugusid tänapäeva Eestist vajavad nii eksportijad, investeeringute ja talentide Eestisse meelitajad kui ka paljud teised.

„Welcome to Estonia” läks algul maksma 13,3 miljonit krooni ehk 850 000 eurot ning 2008. aastal kulutati brändi edasiarenduseks umbes 134 000 eurot ning lisandus loosung „Positively surprising”, mida EAS tõlgib kui „Heade üllatuste maad”.

Lilje sõnul selgub, kas „Welcome to Estonia” märk jääb alles, kui töötoad on selja taga ning eri valdkondade vajadused selgunud.

Toimetaja: Marek Kuul



Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: