Eesti märgi konkurss kukkus läbi ({{commentsTotal}})

Foto: Postimees/Scanpix

Kuigi Eesti märgi konkursi käigus laekus 700 kavandit, otsustasid projekti eestvedajad, et võidutööd välja ei valita ning võidufond jagatakse finalistide vahel.

Konkursi eestvedajate kinnitusel ei toonud see selliseid töid, mille "edasiarendamisel oleks jõutud parima võimaliku tulemuseni".

Järgmisena on riigi brändi meeskonnal plaanis märtsi keskpaigas kokku kutsuda disaineritest ja riigi esindajatest koosnev ümarlaud, et arutada, kuidas jõuda parimate visuaalsete lahendusteni Eesti tutvustamiseks.

"Me oleme tänulikud kõigile nendele inimestele, kes on 'Mis on Eesti' ühisloomesse panustanud ja panustavad," ütles Eesti riigi brändi uuendamise eestvedaja Paul Kristjan Lilje.

"Eriline tänu ja tunnustus neile viiele autorile-kollektiivile, kelle tööd kandideerisid auhindadele ja kelle vahel jagame auhinnafondi võrdsetel alustel, lisas ta.

"Rahva kaasamine ideekonkursina andis meile hea ülevaate sellest, milliseid kujundeid ja sõnumeid Eestiga seostatakse ning samas käivitas tulise arutelu selle üle, kas valitud tee viib meid riigile sobiva ja parima lõpplahenduseni."

Brändiuuenduse lõpptärmin on seotud Euroopa Liidu eesistumise ja Eesti Vabariigi sajanda sünnipäeva tähistamisega 2018. aastal.



Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: