Leht: kahtlustuse järgi omastas Lepp jutusaate raha ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Toomas Lepp Postimees/Scanpix
Toomas Lepp Postimees/Scanpix

Tallinna TV juhile Toomas Lepale esitatud kuriteokahtlustuse järgi müüs ta saadet "Vaba mõtte klubi" enda juhitud telekanalile tuttavate varifirma kaudu, kuid lasi tootmiskulud samal ajal kanda Tallinna TV-l.

Postimees kirjutab, et OÜ KVA Telecom on firma, mille kaudu skeem kahtlustuse järgi käis, Tallinna Televisioonis valmisid selle firma nime all telekanali hittsaade "Vaba mõtte klubi" ja "Keskkonnanädal".

Telesaadete eest andis KVA Telecomile makstud raha lehe andmetel majandusaastal firmale ligi 60 000-eurose kogukäibe ning "Vaba mõtte klubi" reaalsed tootmiskulud olid väikesed: vestlusringis osalemise eest maksti saatekülalistele 50 eurot ning valgustaja, helimehe ja kaamerameeste töötasudele suurt ei kulunud, sest need inimesed olid niigi Tallinna TV palgal.

Kriminaaluurimine käivitus pärast seda kui üks telekanali tehnilise meeskonna liige asjast parlamendi korruptsioonikomisjoni juhti Artur Talvikut teavitas ja too saatis pöörduja edasi Põhja ringkonnaprokuratuuri.

Kolmapäeval pidas keskkriminaalpolitsei kinni Lepa, Tallinna TV peatoimetaja Mart Ummelase ning KVA Telecom omaniku Valter Kraavi ja tema abikaasa Lea Kraavi, kes on Lepa firma Videomeedia raamatupidaja. Mart Ummelas vabastati kolmapäeval.

Toimetaja: Marek Kuul

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: