SEB tutvustas virtuaalset klienditeenindajat Aida ({{commentsTotal}})

Pangateenindaja rolli võib tulevikus järjest enam üle võtta virtuaaltöötaja ning sellega seoses tutvustas SEB esmaspäeval virtuaalset klienditeenindajat Aida, kes vastab klientide lihtsamatele küsimustele, suheldes inimkeeles.

Esialgu kõneleb Aida siiski vaid inglise ja rootsi keeles ning töötab Rootsis, kuid võimalik, et juba lähiajal hakkab ta suhtlema ka klientidega Eestis, vahendas "Aktuaalne kaamera".

"See eeldab muidugi Aidal eesti ja vene keele selgeks õppimist, sest meil on ka venekeelseid kliente. Selles osas tasuks Eesti ülikoolidel, keeleteadlastel ja ettevõtjatel panna seljad kokku ja õpetada taolistele tarkvaraprogrammidele eesti keel selgeks," rääkis SEB jaepanganduse ja tehnoloogia juht Ainar Leppänen.

Toimetaja: Merili Nael



EV100
uudised

ERR-i kirjutusvõistlus
ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: