Amtraki rongiõnnetuse puhul uuritakse ka seda, kas keegi segas juhti ({{commentsTotal}})

Foto: Steve Dipaola/Reuters/Scanpix

USA-s Amtraki reisirongiga juhtunud õnnetuse uurimisel on selgunud, et teelt välja sõitnud rong ei pidurdanud õnnetuse hetkel.

Paari lähima päeva jooksul on kavas üle kuulata kõik rongi meeskonnaliikmed, kui nad on vigastustest piisavalt toibunud, vahendasid ERR-i teleuudised.

Rong sõitis rajalt välja uuel lõigul, kus ei olnud veel turvasüsteemi, mis liiga kiiresti liikuvat rongi automaatselt pidurdama asuks.

Ühendriikide liiklusohutusametnike sõnul näitab teekonna salvestus, et rong sõitis kiirusega ligi 130 kilomeetrit tunnis, kuigi sellel lõigul oli lubatud kiirus alla 50 kilomeetri tunnis.

14 vagunist sõitis rööbastelt välja 13, osa vaguneid kukkus raudteesillalt alla kiirteele. Hukkus kolm inimest ja 70 sai vigastada.

Muuhulgas uuritakse, kas keegi segas vedurijuhti.

"Juhiruumis oli kaks inimest - vedurijuht ja konduktor, kes alles õppis ja tutvus tingimustega. Ametis olnud konduktor, kes on igas rongis, oli õnnetuse ajal reisijate alal," selgitas rahvusliku transpordiohutuse nõukogu (NTSB) esindaja Bella Dinh-Zarr.

Toimetaja: Laur Viirand



Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: