Nestlé ostis 6 miljardi euroga Starbucksi toodete turustusõiguse ({{commentsTotal}})

Starbucksi tooted.
Starbucksi tooted. Autor/allikas: Mike Segar/Reuters/Scanpix

Šveitsi toiduhiid Nestlé ostis 6 miljardi euroga õiguse turustada USA kohvikuketi Starbucks tooteid väljaspool viimase kohvikuid.

Turustuslepe annab Nestlé'le, millele kuuluvad ka Nescafé ja Nespresso kaubamärgid, tugeva platvormi kasvu jätkamiseks Põhja-Ameerikas, teatas ettevõte. Nestlé finantsjuht Mark Schneider märkis, et kohviäri on ettevõtte suurima kasvuga segment.

Tehingu alla ei käi ükski Starbucksi kohvipood ega kohvik, kuid Nestléga liitub umbes 500 Starbucksi töötajat, teatas Nestlé.

Starbucksi tegevjuht Kevin Johnson ütles, et leppega luuakse "globaalne kohviliit". Starbucks on turuliider USA 13,8 miljardi dollarisel kohviturul, samal ajal kui Nestlé on turuliider mujal maailmas.

Starbucksi teatel kiirendatakse tehinguga aktsiate tagasiostu programmi, mille raames tagastatakse 2020. aastaks läbi aktsiate ostu ja dividendide aktsionäridele umbes 20 miljardit dollarit.

Tehing vajab veel konkurentsiameti heakskiitu ja peaks lõpule jõudma 2018. aasta lõpul

Allikas: BNS



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: