Tallink hakkab Jack & Jones ja Vero Moda riideid müüma ({{commentsTotal}})

Paavo Nõgene
Paavo Nõgene Autor/allikas: Tallink

Tallink Grupp omandas riidebrändide Jack & Jones ning Vero Moda esindusõigused Eestis. Frantsiisilepingu alusel alustab Tallink Grupp kaupluse opereerimist Ülemiste Keskuses ja Rocca Al Mare Kaubanduskeskuses.

Uus frantsiisileping on Tallink Grupi jaoks sel aastal teine säärane tehing. Veebruaris omandas kontsern kaubamärgi Esprit frantsiisiõigused Eestis ja opereerib selle kolme esinduskauplust – Tallinnas Ülemiste Keskuses ja Rocca Al Mare Kaubanduskeskuses ning Tartu südalinnas Kvartali kaubanduskeskuses.

"Kaubandusel on Tallink Grupi edukuses väga oluline roll," lausus Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene. "Meie kauplustes merel on esindatud kümned tugevad kaubamärgid. Kaubanduses pakutava tootevaliku arendamine on meie igapäevane töö. Lisaks pardakaubandusele oleme juba aastaid tegelenud ka kaldakaubandusega. Usume, et nüüdsest viis uut kauplust Eestis on alguseks meie kaldakaubanduse edasisele arengule, mille kohta on uudiseid tulemas kindlasti veel," lisas Nõgene.

Tallinki kaupluste ja restoranide kogukäive ületab aastas 500 miljonit eurot ning moodustab 56 protsenti ettevõtte kogukäibest.

"Kindlasti ei jää need kaks frantsiisilepingut meie jaoks viimaseks ning juba täna on meil silmapiiril paar potentsiaalset tulevast partnerit," ütles Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.

Jack & Jones ning Vero Moda frantsiisiõigused omandas Tallink Soome firmalt Bestseller Finland OY.

AS Tallink Grupp pakub reisijate- ja kaubaveoteenuseeid Läänemere põhjapoolsemal alal. Ettevõttele kuulub 14 laeva ning firma sõidab Tallinki ja Silja Line'i kaubamärkide all seitsmel erineval laevaliinil. AS-is Tallink Grupp töötab enam kui 7000 inimest Eestis, Soomes, Rootsis, Lätis, Venemaal ja Saksamaal. 2017. aastal teenindas Tallink Grupp 9,8 miljonit reisijat ning vedas ligikaudu 365 000 kaubaveoühikut kaupa.

Jack & Jones on üks Euroopa meeste rõivaste tootjata, millel on üle tuhande kaupluse 38 riigis. Vero Moda asutas 1987. aastal Bestselleri looja Troels Holch Povlsen. Vero Moda oli Bestselleri üks esimesi kaubamärke, mille sihtgrupiks olid tütarlapsed.



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: