Kolmapäevast sõidavad rongid Keilani, edasi viivad bussid ({{commentsTotal}})

Keila jaam peale ehitustöid.
Keila jaam peale ehitustöid. Autor/allikas: Eesti Raudtee

10. juulist algavad suured ümberehitustööd Keila raudteejaamas. Remonditööde tõttu, mis kestavad kuni 11. augustini, ei saa rongid Keila jaamast läbi sõita, see tähendab, et reisijaid teenindatakse üksnes Tallinnast kuni Keilani, edasi Riisipere ja Paldiski suunal kasutatakse asendusbusse.

Eesti Raudtee teatel algab kolmapäeval Keila raudteejaamas esimene etapp remonditöödest, mille eesmärgiks on Keila raudteejaama teede ja liiklusjuhtimissüsteemide täielik rekonstrueerimine.

2019. aastal on kavas rekonstrueerida Keila raudteejaama Paldiski-poolne ots ning tööd on plaanis lõpetada 2020. aastal Keila raudteejaama Tallinna-poolse otsa rekonstrueerimisega.

Remonditööde läbiviimine mõjutab kuni 11. augustini oluliselt reisirongiliiklust. Kuivõrd tööde tõttu ei saa rongid Keila jaamast läbi sõita, teenindatakse reisijaid rongiga Tallinnast Keilani, edasi Riisipere ja Paldiski suunal kasutatakse asendusbusse.

Jalgratastega bussi ei saa

Elron püüab remonditööde ajal tagada võimalikult tavapärase liikluse.

Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo ütles, et mõne üksiku rongi peab ettevõte siiski käigust ära jätma.

"Kõik rongid peavad jääma Keilasse, aga rongide seismiseks mõeldud teid ei ole seal kahjuks piisavalt," põhjendas ta.

"Palun tähele panna, et osade reiside puhul sõidavad Paldiskisse kaks bussi – üks teeb peatuse kõikides vahepeatustes, teine aga sõidab otse Paldiskisse. Samuti on võimalik, et Keilasse jõudvalt rongilt saab ühe bussiga sõita edasi Riisipere suunas ja teisega Paldiski suunas. Seetõttu palun olla tähelepanelik ja õige bussi valimiseks jälgida bussidel olevaid infosilte," märkis Kongo.

Tähelepanelik tuleb olla ka jalgratastega reisijatel – asendusbussi ei saa võtta jalgrattaid.

Asendusbusside peatuskohad märgistatakse Elroni värvides tahvlitega, nende asukohad koos infoga sõiduplaanimuudatuste kohta on leitavad Elroni kodulehelt ja ooteplatvormide infostendidelt, tasuta rongiinfot jagab ööpäevaringne infotelefon 616 0245.

Ametlikud raudteeülekäigud jäävad tööde perioodil avatuks, kuid seoses remonditehnika liiklumisega jaamas kutsub Eesti Raudtee kohalikke inimesi üles olema raudtee läheduses eriliselt tähelepanelikud.

Tööde esimese etapis alustatakse raudteetöödega raudteejaama Paldiski poolsest otsast ning remonti lähevad kõik teed, samuti vahetatakse välja kõik pöörmed. Paralleelselt toimuvad uue teeäärse platvormi rajamine ning ettevalmistused liiklusjuhtimissüsteemide rekonstrueerimiseks.

Keila raudteejaama ehitustööde projekti näol on tegemist Euroopa Ühtekuuluvusfondist finantseeritava suurprojektiga, mis hõlmab Tallinnast Paldiskisse ja Riisiperesse kulgevate raudteelõikude ja jaamade rekonstrueerimist ning liiklusjuhtimissüsteemi uuendamist.

"Projekti eesmärk on tagada liiklusohutus ja toimepidevus, vähendada kiiruspiirangute arvu ning võimaldada liikumiskiirus reisirongidel kuni 120 km/h ja kaubarongidel kuni 80 km/h. Varasemalt on sama projekti raames remonditud Tallinna sisesed lõigud, Laagri–Keila ja Klooga–Paldiski lõigud ning Vasalemma, Riisipere ja Klooga jaam," kommenteeris AS-i Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.

Projekti rahastatakse Euroopa Ühtekuuluvusfondist 23,7 miljoni euroga, kaasrahastuse määr on 85 protsenti, teatas Eesti Raudtee.

Toimetaja: Marko Tooming



Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: