ERR on tudengite seas tööootuste uuringu kohaselt populaarsuselt 6. kohal ({{contentCtrl.commentsTotal}})

ERR
ERR Autor/allikas: Siim Lõvi /ERR

Tööandja brändingu agentuuri Instar poolt läbi viidud õpilaste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusena on 2019. aastal Eesti tudengite poolt hinnatud atraktiivsemaks tööandjaks rahaülekandeteenust pakkuv Transferwise Ltd Eesti filiaal. Eesti Rahvusringhääling (ERR) on 6. kohal.

2019. a Eesti kõrgkoolide tudengite tööootuste uuringu 10 atraktiivsemat tööandjat 220 hinnatud organisatsiooni hulgas:

1.            Transferwise Ltd Eesti filiaal

2.             Microsoft OÜ (sh Skype)

3.            Pipedrive OÜ

4.             AS Tallinna Lennujaam

5.             Cleveron AS

6.             ERR (Eesti Rahvusringhääling)

7.             AS LHV Pank

8.             Eesti Energia AS

9.             Haridus- ja Teadusministeerium

10.           Swedbank AS

 

2019. a humanitaarerialade tudengite 5 atraktiivseimat tööandjat (220 hulgast):

1. Haridus- ja Teadusministeerium

2. ERR (Eesti Rahvusringhääling)

3. Kultuuriministeerium

4. Innove SA

5. Tartu Ülikool

2019. aastal on tudengite hinnangul kaks kõige olulisemat töökohavalikut mõjutavat tegurit huvitav ja arendav töö ning ettevõttepoolne töötajate võrdne ja aus kohtlemine. 84% tudengitest pidas neid kahte tegurit võrdselt kõige olulisemaks 46 teguri seast. 2010. aasta olulisim valikukriteerium oli huvitav ja arendav töösisu ning võrdne kohtlemine oli alles neljandal kohal.

Tööandja brändingu agentuur Instar viis mais läbi üle-eestilised kõrgkoolide, kutsekoolide ja meditsiinivaldkonna õpilaste tööootuste ja tööandja maine uuringud, millele vastas kokku üle 5400 õpilase.Tööandja maine uuringus osales üle 5300 kogemusega töötaja ja üliõpilase majanduse, infotehnoloogia, ehituse, humanitaar, inseneri, logistika ja teistelt bakalaureuse, magistri- ja doktoriõppe erialadelt 16 Eesti kõrgkoolist. Uuringut viiakse läbi alates 2010. aastast.

"Noored hindasid 220 Eesti organisatsiooni atraktiivsust ja aasta- aastalt on kõigi tudengite hulgas, sõltumata nende erialast, kasvanud IT-sektori tööandjate atraktiivsus," ütles tööandja brändingu agentuuri Instar tegevjuht Kersti Vannas.

Instar on tööandja brändingu agentuur, mis tegeleb 2007. aastast tööandja maine uuringute läbi viimisega ja tööandja brändingu täisteenuste pakkumisega Balti riikides.

Toimetaja: Aleksander Krjukov

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: