Bussifirma loobub Eurolinesi kaubamärgist ({{commentsTotal}})

Alates juunikuust kaotab Eesti bussifirma oma Eurolinesi kaubamärgi, sest kaugliine enam ei sõideta ja samasugust kaubamärki kasutab Euroopas mitukümmend firmat.
Kaugemale kui 500 kilomeetrit ei tasu inimesi bussiga transportida, kuna odavlennufirmadega on raske võistelda, rääkis bussifirma LuxExpress Eesti juht Hannes Saarpuu. Kuna Eurolinesi seostatakse aga just Euroopa kaugliinidega, siis kaotas bussifirma selle kaubamärgi ära, vahendas "Aktuaalne kaamera".

"Leedus on lausa kaks firmat, kes kasutavad Eurolinesi kaubamärki, aga üle Euroopa on neid üle 20," lausus Saarpuu.

Tema kinnitusel on see ka üks põhjus, miks kaubamärgist loobuti. "Euroopas laiemalt on Eurolines ikkagi seesama, milleks meie teda kunagi kasutasime - pikad liinid, noored, seljakotireisijad".

Eelmisel aastal puhkes Eesti ja Leedu bussifirmade vahel tõsine konflikt. Mõlemad kasutasid Tallinna ja Vilniuse vahelisel liinil kaubamärki Eurolines. Eesti firma süüdistas Leedu ettevõtet TOKS konkurentsiseaduse rikkumises. Täpsemalt heideti Leedu ettevõttele ette, et viimane kuritarvitab oma omaniku mõjuvõimu Leedu piletipunktides ja kehtestab välismaa bussidele liialt kõrged terminalitasud.

Leedu firma süüdistusi omaks ei võta ja konflikt on praeguseni lahendamata.

"Vaidlus kestab edasi. Me oleme endiselt seisukohal, et Leedu bussijaamade hinnapoliitika on konkurentsiseadustega vastuolus ja see vaidlus kestab edasi. Eks nemad peavad tegema klientidega oma tööd ja meie üritame teha oma tööd," ütles LuxExpressi juht.

Eurolinesi kaubamärgi asemel tekib Eestis kaks uut nime. Odavamaid pileteid pakutakse Simple Expressi ja  ja kallimaid pileteid Lux Expressi bussidele. Kaubamärgi vahetus Sarapuu sõnul firma konkurentsivõimet ei mõjuta.

Toimetaja: Karin Koppel



Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: