Läti Rimi sai ebaausa kleepsukampaania eest 20 000 eurot trahvi ({{commentsTotal}})

Rimi
Rimi Autor/allikas: Siim Lõvi /ERR

Läti tarbijakaitseamet trahvis Läti Rimit 20 000 euroga ebaausate kaubandustavade eest kleepsukampaania tõttu, mille raames said kleepse kogunud inimesed osta väidetava allahindlusega Boschi kaubamärgi tooteid.

Kampaania kestis vahemikus 15. jaanuar kuni 15. mai ja teatud hulga kleepse kogunud klientidel oli võimalus osta Boschi tooteid kuni 62-protsendise allahindlusega.

Tarbijakaitseamet leidis aga, et kampaania raames müüdud allahindlusega tooted olid isegi allahindlust arvesse võttes sama hinnaga või suisa kallimad kui samad tooted konkureerivates kauplustes allahindluseta.

Kuigi Läti Rimi esindajate sõnul ei olnud kampaania raames pakutavad Boschi kaubad samad, mida tarbijakaitseamet uuris, leidis amet, et Rimi on häid kauplemistavasid rikkunud ja tarbijaid eksitanud.

Allikas: BNS



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: