Lidli värbamiskampaania tõi tuhandeid kandideerimisavaldusi

Lidl pole endiselt teavitanud, millal plaanib Eestis kauplused avada, kuid poetöötajate värbamiskampaanias on ettevõttele laekunud tuhandeid kandideerimisavaldusi. Kokku palkab ettevõte ligi 800 inimest.
Lidli kommunikatsioonijuhi Katrin Seppeli sõnul on ettevõttesse tööle asumise vastu olnud huvi suur. "Meie värbamiskampaania on edukalt käima läinud ja oleme juba praegu saanud tuhandeid kandideerimisavaldusi," sõnas ta.
Praegu oodatakse veel avaldusi, kõige rohkem Tallinnas, kus ettevõte avab mitu kauplust. Ettevõttel on valmimas kaheksa poodi neljas Eesti linnas – Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Narvas ja poed avatakse üheaegselt.
Arvestades, et uute töötajate koolitamine võtab kõige enam neli kuud, saaks Lidli kaupluste Eestis avamise ajaks ennustada märtsi-aprilli. Lidl ise selle kohta infot ei anna.
"Kandidaadid on väga erinevatest valdkondadest - on varasema kaubanduskogemusega töötajaid teistest suurematest jaekettidest, kes soovivad paremat palka ja atraktiivsemaid hüvesid kui ka neid, kes soovivad eriala vahetada ja alustada karjääri kaubanduses," ütles Seppel.
Ettevõtte avaldatud kuulutuste kohaselt maksab Lidl poetöötajatele brutopalka 1025 eurot kuus, mis on üle turu keskmise.
Seppeli sõnul on sõlmitud ka esimesed töölepingud, mille hulka ettevõte avaldada ei saa. "Uusi kolleege asume koolitama, kui meeskonnad on komplekteeritud," sõnas ta.
Ettevõte asub esialgu uusi töötajaid välja koolitama ning tasu makstakse koolituse esimesest päevast.
Lidl loob Eestis kokku üle 800 uue töökoha.
Lätis avas Lidl tänavu kokku 15 kauplust. Riias asub logistikakeskus, kust hakatakse kaupa vedama ka Eesti poodidesse.
Lidl kuulub Saksamaa Schwarzi jaekontserni, ettevõttel on poed 32 riigis.
Toimetaja: Barbara Oja