Ekspress Meedia uus ärinimi on Delfi Meedia

Delfi portaal.
Delfi portaal. Autor/allikas: ERR

Ekspress Grupp tütarettevõte Ekspress Meedia tegutseb alates 1. septembrist uue ärinime Delfi Meedia all, rõhutamaks ettevõtte teatel oma äristrateegia digisuunda.

"Ekspress Meedia ärimudel on muutunud ja uus nimi peegeldab seda paremini," kommenteeris ettevõtte juhatuse esimees Argo Virkebau.

Ta lisas, et ettevõtte digitulud on kasvanud suuremaks kui printtoodete tulud.

"Ka tööandja kuvandina kirjeldab Delfi kaubamärk täpsemalt, milliste oskuste ja väärtustega talente me täna vajame – digikompetents on möödapääsmatu ja ainult traditsioonilistest ajakirjanikuoskustest enam ei piisa."

Virkebau märkis, et trükitooted jäävad endiselt oluliseks osaks Delfi Meedia tooteportfellist.

"Mingeid muutusi selles osas plaanis ei ole. Kõik pabertellijad võivad rahuliku südamega kindlad olla, et nende lemmikbrändid jätkavad ilmumist."

Delfi Meedia ühendab endas internetiportaali Delfi koos erinevate alamportaalidega nagu Ärileht, Delfi Sport, Naistekas, Forte, samuti ajalehti Eesti Ekspress, Eesti Päevaleht ja Maaleht, seitset ajakirja ning nende kõikide veebikeskkondi. Lisaks tegutsevad Delfi Meedia koosseisus piletimüügikeskkond Piletitasku ja üritusi korraldav Delfi Elamus.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: