Alkoholivastane suhtlusrobot läks koos kampaaniaga maksma 160 000 eurot ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Veebirakendus Abot.
Veebirakendus Abot.

Veebirakenduse Abot ehk suhtlusroboti loomine koos sellega kaasnenud kampaania läks Tervise Arengu Instituudile (TAI) maksma 160 000 eurot.

See summa sisaldab TAI pressiesindaja sõnul kõike ehk meediapinnad, rakenduse tootmine ja muud kulud. Hinna sees on ka käibemaks.

TAI algatas kampaania kampaania "Ära toida depressiooni alkoholiga" novembri alguses ja rakendus portaalis alkoinfo.ee üles pandud Abot on üks osa sellest.

"Kampaania keskendub alkoholi tarvitamise ja vaimsete häirete seostele –  alkoholi tarvitamine stressi ja negatiivsete emotsioonidega hakkama saamiseks võib neid hoopis süvendada ja viia ka näiteks uneprobleemide ja depressiooni tekkeni," teatas TAI.

Abotiga tegi tutvust ka Eesti Televisiooni saade "Ringvaade". Saatelõik on vaadatav siit: "Ringvaade" tutvus Eesti esimese suhtlusroboti Abotiga.

Toimetaja: Indrek Kuus

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: