Ossinovski Skinest Raili puhaskasum kasvas veerandi võrra 19,4 miljonile ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Oleg Ossinovski.
Oleg Ossinovski. Autor/allikas: Postimees/Scanpix

Oleg Ossinovski raudteekontserni Skinest Rail konsolideeritud käive kasvas mullu 45,5 protsenti 83,7 miljoni euroni, puhaskasum kasvas 24,4 protsenti 19,4 miljoni euroni.

2018. aastal oli soodne ärikeskkond tegevusmahtude kasvatamiseks. Kontsern on panustanud vagunite ja vedurite soetamisse, kaubandustegevuste mitmekesistamisse ja geograafilisse laienemisse. Kokku investeeris kontsern põhivaradesse ligi 10 miljonit eurot, mis avaldab positiivset mõju ka järgnevatele aatastatele, märkis Skines Raili juhatus majandusaasta aruandes.

Raudteeveeremi rendimäärad jätkasid kasvu, mis parendas veeremipargi rentaablust, kõik veeremi ühikud olid antud rendile.

Nii suurenes veeremi rendist saadud tulu mullu üle kahe korra ehk 141 protsenti 25,6 miljoni euroni. Veeremi müügist ja rendist saadud tulu samuti kahekordistus 17,7 miljoni euroni, võrreldes 2017. aastaga oli kasv 106 protsenti.

Veeremi varuosade müük langes kuus protsenti 17,5 miljonile eurole ning raudtee ehituse, remondi ja pealisehitusmaterjalide müük ühe protsendi võrra 17,9 miljonile eurole.

Skinest Rail hindas kasumit kinnisvarainvesteeringute õiglase väärtuse muutusest 13,3 miljonile eurole.

Tänavu plaanib ettevõte jätkata samadel tegevusaladel ning on suunanud geograafilise laienemise peamiselt Euroopa Liidus ehk Poolas, Saksamaal, Soomes, Horvaatias, Lätis, Leedus ja Eestis.

"Järgmine aasta ootame müügitulu ja kasumi kasvu nii soodsa ärikeskkonna tõttu kui ka 2018. aastal tehtud investeeringute arvelt. Lähtudes kontserni heast finantsseisust ja toetudes varasematele kogemustele, hindab juhtkond kontserni ärivõimalusi heaks," märkis juhatus.

Selle aasta alguses sõlmis kontsern lepingu Leedu Mažeikiai ja Läti Reņģe raudteelõigu ehituseks, samuti sõlmiti olulisi lepinguid raudteeveeremi tagavaraosade valdkonnas.

Kontserni töötajate arv suures 2017. aasta 309 inimeselt mullu keskmiselt 941 töötajani. Palgakulu suurenes 4,6 miljonilt eurolt 11,4 miljoni euroni. Põhjuseks on Baltikumi suurima raudteeveeremi remontimisega tegeleva ettevõtte, Daugavpils Lokomotivju Remonta Rupnica (DLRR) Riia börsilt ära viimine, millega firma muutus tütarettevõtjaks.

Skinest Rail on rahvusvaheline raudteekontsern, mis pakub kvalifitseeritud teenuseid raudteetranspordi ja -ehituse valdkonnas. Skinest Rail omab ettevõtteid Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas, Venemaal, Poolas, Gruusias, Kasahstanis, Soomes ja Horvaatias.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: