Kreml keelas riigis kahe tuntud sõltumatu väljaande tegutsemise

Telekanal Dožd
Telekanal Dožd Autor/allikas: SCANPIX/REUTERS/EVGENIA NOVOZHENINA

Venemaa võimud keelustasid teisipäeval riigis kahe tuntud sõltumatu väljaande tegutsemise. Moskva hinnangul levitasid Ehho Moskvõ ja Dožd Ukraina sõja kohta valeinformatsiooni.

Venemaa prokuratuur andis riigi meediaregulaatorile käsu "piirata juurdepääsu" telekanalile Dožd ja raadiole Ehho Moskvõ, vahendas AFP. 

"Keeld puudutab vägivallale kutsuva informatsiooni sihipärast levitamist ja valeteabe levitamist Vene sõjaväelaste tegevuse kohta Ukrainas," teatasid Vene võimud. 

Ehho Moskvõ peatoimetaja Aleksei Venediktov kinnitas, et raadiojaam võeti eetrist maha. 

Toimetaja: Karl Kivil

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: