Paljudel äpitaksodel pole seaduses nõutud sõidukikaarti ({{commentsTotal}})

Taxify takso (esiplaanil).
Taxify takso (esiplaanil). Autor/allikas: Siim Lõvi /ERR

Paljudel äpitaksodel pole seaduses nõutud sõidukikaarti, mistõttu saavad need autod sõita hariliku liikluskindlustusega - takso kindlustamine oleks neli korda kallim, sest taksod satuvad keskmiselt 4,2 korda, sõidujagajad aga koguni viis korda sagedamini liiklusõnnetusse, kirjutab Postimees.

Juht võtab nii suure riski, sest kindlustusandjal on õigus keelduda avarii teinud auto eest hüvitist maksta, kui see oli kindlustatud sõiduautona, aga tegelikult sõitis taksot, märgib ajaleht.

Üks sõidukikaardita äpitakso teenust osutav juht rääkis Postimehele, et nädalavahetusel umbes neli tundi sõites teenib ta ligi 20 eurot, millest tuleb maksta 20 protsenti teenustasu. Kui nii harva sõites maksta aga mitusada eurot kallimat kindlustust, siis hobi korras lisaraha teenida pole mõtet, sest tulud ja kulud ei ole kuidagi tasakaalus.

Taxify pressiesindaja Marek Undi sõnul ei kontrolli Taxify, kas nende juhtidel on sõidukikaart.

Unt lisas ERR-ile edastatud kommentaaris, et sõidukikaarte kontrollib kohalik omavalitsus, nii nagu see seadusega ette nähtud on.



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: