Baltika toob turule uue katusbrändi Vérenni ({{commentsTotal}})

Foto: Merilin Pärli/ERR

Baltika nõukogu kinnitas teisipäeval ettevõtte lähiaastate tegevusplaani, kavatsedes muu hulgas turule tuua uue katusbrändi Vérenni.

"Uus katusbränd seob erinevad moekollektsioonid ühtseks tervikuks ning kujundab ümber lojaalsusprogrammi ja reklaamikeele," lausus Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

Esimene, uue kontseptsiooniga Vérenni esinduspood avatakse selle aasta sügisel Tallinna kaubanduskeskuses T1.

Katusbrändi turuletoomisega plaanib ettevõtte vähendada ka tänast, üheksast brändist koosnevat moe ja müügikanali brändide portfelli.

"Lähiaastate jooksul muutub Baltika moebrändi portfelli mainstream segmendi juhtivaks brändiks Vérenni, kattes ära nii tänaste Mosaici ja Bastioni lojaalsete klientide vajadused kui ka laiendades pakkumist uutele klientidele," lausus Milder.

"Samas jätkame Montoni, Ivo Nikkolo ja Baltmani brändidega premium- ja fashion-segmendis," lisas Baltika juhatuse esimees.

Toimetaja: Priit Luts



Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: