Baltika toob turule uue katusbrändi Vérenni ({{commentsTotal}})

Baltika nõukogu kinnitas teisipäeval ettevõtte lähiaastate tegevusplaani, kavatsedes muu hulgas turule tuua uue katusbrändi Vérenni.

"Uus katusbränd seob erinevad moekollektsioonid ühtseks tervikuks ning kujundab ümber lojaalsusprogrammi ja reklaamikeele," lausus Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

Esimene, uue kontseptsiooniga Vérenni esinduspood avatakse selle aasta sügisel Tallinna kaubanduskeskuses T1.

Katusbrändi turuletoomisega plaanib ettevõtte vähendada ka tänast, üheksast brändist koosnevat moe ja müügikanali brändide portfelli.

"Lähiaastate jooksul muutub Baltika moebrändi portfelli mainstream segmendi juhtivaks brändiks Vérenni, kattes ära nii tänaste Mosaici ja Bastioni lojaalsete klientide vajadused kui ka laiendades pakkumist uutele klientidele," lausus Milder.

"Samas jätkame Montoni, Ivo Nikkolo ja Baltmani brändidega premium- ja fashion-segmendis," lisas Baltika juhatuse esimees.

Toimetaja: Priit Luts



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: