Jõulupakid ja gripilaine tekitavad Omniva postkontorites pikki järjekordi
Paljudes Omniva postkontorites tuleb paki kätte saamiseks pikalt järjekorras seista, sest järjest saabub saadetisi, mis on kaua aega olnud kinni jõuluaegse pakiliikluse pudelikaeltes nagu Türgi, ning ühtlasi on paljud ettevõtte töötajad gripilaine tõttu haiguslehel.
Tallinlane Ivar jagas ERR-iga oma kogemust Kristiine keskuse postkontoriga, kus järjekorrad on olnud tavalisest pikemad detsembri algusest.
"Jõulude ajal on see mõistetav, aga viimati võtsin järjekorranumbri eile ja minu ees ootas 33 inimest," kirjeldas ta.
Teine Omniva klient andis teada Järve keskuse kontoris kogetud pikast järjekorrast.
Omniva kommunikatsioonijuht Kaja Sepp tunnistas, et pakimahud on praegu tõesti endiselt väga suured.
"Järjest saabub saadetisi, mis on oma teel pikka aega olnud kinni jõuluaegse pakiliikluse pudelikaeltes, näiteks Türgis. See tingib ka järjekorrad postkontorites ja mõningate, nüüd õnneks küll juba väheste pakiautomaatide ülemahud. Eriti puudutavad mõlemad teemad Tallinna, sest ehkki siin on kõige rohkem postkontoreid ja pakiautomaate, on siin ka kõige rohkem aktiivseid kliente," lausus Sepp.
Ta tõi näite, et Kristiine postkontorisse saabus 10. jaanuaril umbes 1100 saadetist, mis on mitu korda kõrgem kui tavaline päeva maht. Päeva jooksul teenindas kontor rekordilised 646 klienti ehk keskmiselt igas minutis kliendi, kuid ooteajad olid sellest hoolimata väga pikad.
"Oma osa mängib ka hoogu koguv gripilaine – palju teenindajaid on haiguslehel. Saadame kõige kriitilisematesse kohtadesse appi teiste postkontorite teenindajaid ja proovime võimalikult kiired ja paindlikud olla, et kliendid teenindatud saaksid," ütles Sepp.
Tema sõnul suunab Omniva pakkide kiiremaks kättetoimetamiseks pakke postkontoritest ka pakiautomaati, kui konkreetses automaadis on vaba ruumi ja seda üldjuhul praegu juba on.
"Ja näiteks Õismäe piirkonnas, kus saadetisi oli väga palju, avasime jõuluperioodiks ka täiendava pakiväljastuspunkti ja kuna pakimahud jätkuvad, hoiame seda töös ka praegu," lisas kommunikatsioonijuht.
Ta lisas, et ettevõte palub kohati tõesti väga pikkade järjekordade pärast vabandust ja pingutab, et olukorda võimalikult kiiresti ja hästi lahendada.
Toimetaja: Karin Koppel