Rimi Eesti käive kahanes mullu kolm protsenti 377,6 miljonile eurole
Jaemüügiga tegeleva Rimi Eesti Food AS-i käive kahanes 2018. aastal 2,9 protsenti 377,6 miljonile eurole ning ettevõtte puhaskasum vähenes aastaga 64 protsenti 1,3 miljonile eurole.
Jaemüük spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus toidukaubad, joogid ja tubakatooted, oli Eestis 2,43 miljardit eurot ning seega oli Rimi Eesti Food AS-i turuosa mullu 15,5 protsenti, selgub ettevõtte majandusaasta aruandest.
2017. aastal investeeris ettevõte uute kaupluste rajamisse ja olemasolevate kaupluste uuendamisse 11,7 miljonit eurot. Pärnus avati kaks uut kauplust – Pärnu Turu supermarket ja Martensi mini Rimi. Lisaks remodelleeriti Rakvere Põhjakeskuse hüpermarket, Tallinna Mustakivi hüpermarket ning Kuressaare supermarket.
Möödunud aasta jooksul loobus ettevõte täielikult Säästumarketi kaubamärgist. Säästumarketi kauplused kujundati ümber mini Rimideks ning projekti käigus suleti ka kaheksa kauplust. 2017. aasta lõpu seisuga opereeris Rimi Eestis 82 kauplust – 15 hüpermarketit ja 67 supermarketit.
Ettevõttes töötas mullu 2686 inimest, kelle palgakulu oli 22,4 miljonit eurot. Aasta varem oli 2679 töötaja palgakulu 21 miljonit eurot.
Rimi Eesti Food AS ainuaktsionäriks on Rimi Baltic AB, mis omakorda on Rootsi ettevõtte ICA Gruppen AB ainuomanduses.