Bastioni brändi sulgemine vähendas Baltika müügitulu ({{contentCtrl.commentsTotal}})

Baltika.
Baltika. Autor/allikas: ERR

Rõivatootja Baltika lõpetas kolmanda kvartali 1 242 000 euro suuruse puhaskahjumiga. Kolmanda kvartali müügitulu oli 9 758 000 eurot, vähenedes 12 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

"Müügitulu vähenes kogu Baltikumis, mille peamiseks põhjuseks oli nõrk septembrikuu tulemus ja Bastioni brändi sulgemine, mis on üks osa Baltika restruktureerimisplaanist. Bastioni sulgemise negatiivset mõju arvesse võtmata jäi augusti- ja juulikuu müügitulu eelmise aasta tasemele," ütles Baltika tegevjuht Mae Leyrer.

Leyrer lisas, et Baltika plaanib lähiajal uuendada e-poe väljanägemist ning loob paremad tingimused mobiilist ostude sooritamiseks.

Baltika tegevjuht kinnitas, et Baltika viib jätkuvalt ellu tegevusi ettevõtte tulemuste parandamiseks. 

Baltika Grupi kahjum süvenes kolmandas kvartalis aastavõrdluses 814 000 eurolt 1,2 miljoni euroni, üheksa kuu kahjum süvenes mulluselt 1,7 miljonilt 3,3 miljoni euroni.

2019. aasta kolmanda kvartali tulemus sisaldab ka 77 000 euro ulatuses uue raamatupidamisstandardi IFRS 16 negatiivset mõju, teatas Baltika börsile.

Grupi kolmanda kvartali müügitulu oli 9,8 miljonit eurot, mida oli eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12 protsenti vähem. Jaemüük vähenes 6 protsenti 8,8 miljonile eurole. Müügitulu vähenes kõigil kolmel Baltikumi turul.

Baltika Grupi üheksa kuu müügitulu vähenes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 9 protsenti 29,5 miljonile eurole. Jaemüük vähenes neli protsenti ja äriklientide müügitulu 62 protsenti, samal ajal e-poe müügitulu kasvas 23 protsenti.

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: