Trumpi julgeolekunõuniku kohalt tagandatud Flynn sai Vene telekanalilt raha ({{commentsTotal}})

USA presidendi julgeolekunõuniku kohalt vallandatud Michael Flynn sai Vene telekanalilt RT raha.

USA esindajatekoja arvepidamise komisjoni esindaja, demokraat Elijah Cummings esitas avalikkusele tšekke, e-kirju ja arveid, mis näitavad, et Flynn sai 34 000 dollarit selle eest, et ta käis Moskvas galal, kus istus president Vladimir Putini kõrval, vahendas "Aktuaalne kaamera".

Gala suursponsor oli RT, varasema nimega Russia Today, mis on USA luureagentuuri CIA hinnangul Kremli juhitud meediaväljund, et õõnestada USA valitsuse usaldusväärsust oma kodanike seas.

Pärast Flynni vallandamist selgus, et ta sai ka Türgi valitsuselt 600 000 dollarit lobitööks.

Toimetaja: Merili Nael



ARVAMUS

Tiit Ojasoo

Tiit Ojasoo 104 kirjast: rünnati ka neid, kes ei ole üldse milleski süüdi

Eesti vabariigi kontsertlavastuse üks lavastajatest Tiit Ojasoo märkis Äripäeva raadio saates "Persoon", et 104 kiri kindlasti mõjutas lavastuse ettevalmistusprotsessi ja tegelikult mõjutas ka täiesti süütuid inimesi. Sealhulgas tema ja Ene-Liis Semperi lapsi, mistõttu tõstatas Ojasoo küsimuse, et kas see kiri nende allkirjadega üldse täitis oma loodetud eesmärki.

ERR-i kirjutusvõistlus
ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: