Keskerakonna kandidaadid kulutasid eurovalimistele üle 55 000 euro
Keskerakonna kandidaadid kulutasid Euroopa Parlamendi valimiste kampaaniale 55 062 eurot, millest tasumata kulusid on 32 839 eurot.
Erakondade Rahastamise Järelevalve Komisjoni (ERJK) veebilehel avaldatud aruannetest selgub, et ainsa Keskerakonna kandidaadina europarlamenti pääsenud Yana Toom kulutas valimiskampaaniale 8861 eurot. Lõviosa sellest, 6288 eurot läks reklaamitrükiste ostmisele Printalli trükikojast. Isiklikke vahendeid panustas Toom kampaaniasse 967 eurot.
Kõige rohkem kulutas Keskerakonna kandidaatidest kampaaniale Erki Savisaar. Tema poolt kulutatud 12 516 eurost oli 9718 eurot reklaam Postimees Grupi raadiojaamades. Savisaar panustas kampaaniasse isiklikke vahendeid 10 343 eurot.
Vadim Belobrovtsev kulutas 11 887 eurot, mis läks Complex Consult OÜ kaudu erinevale reklaamile ja reklaamtrükistele. Isiklikke vahendeid ta ei panustanud.
Keskerakonna nimekirjas kandideerinud parteitu Igor Gräzin kulutas kampaaniale 11 798 eurot, mis läks interneti-, väli- ja ajakirjanduslikule reklaamile ning avalikele üritustele. Gräzin panustas isiklikke vahendeid kampaaniale 913 eurot.
Andrei Korobeinik kulutatud 10 000 eurot läksid reklaamtrükistele. Korobeinik kattis kulud sajaprotsendiliselt isiklikest vahenditest.
Toimetaja: Urmet Kook